srijeda, 09.02.2005.

Joj sto volim moj krevet

AAAAAAAAAAAAAAA sada kada sam najizad ustao iz kreveta (nakon pola sata protezanja i jos pola sata "za pet minuta cu") najizad sam ustao :)
Sada gledam ovaj moj krs u sobi i mislim se o masi sto treba da dodje a ja sedim za kompom i nemam snage misic da pokrenem dok gledam ovu moju sobu naspram koje Hirosima izgleda super uredna...
Sto jos nisam sredio i izgleda ce da leti napolje :( a bas mi je drag taj sto imam ga od rodjenja.
Upravo mi ide i odgovarajuca pesma iz moje mp3 kolekcije "Ostani Djubre Do Kraja"
E sada ne smatram sebe nekim djubretom ali opet pesma me pogodi, jebem ga kada volim Riblju Corbu Djordjevic je po meni legenda mada je steta sto i on propada, ali muzika ce mu uvek ostati.
Jooooojjjjjj sto mrzim skenj pesme a samo mi Winamp izbacuje neke njihove skenj pesme sada mi ide "Decu ti necu oprostiti" jedna od pesama sto me redovno spusti...
Joooooojjjj ajde narode neka mi neko pomogne oko sobe da je spremim nikako da krenem, taman kazem "Jebes Blog i sve idem sobu da spremam i kada se okrenem i vidim sobu i sjeban sto i odmah se predomislim i kazem "Za pet minuta cu" i vrnem se pored grejalice i lepo sedim kod kompa jedino sto cu kad tad nazuljati dupe a onda sam ga najebo ;)
Ma ko sto Bora kaze "Nemoj sreco nemoj danas"
A evo sada se moj deda dovatio majstorisanja oko stola uzas, kako stari ljudi ne mogu da shvate da nesto nije za njih i sada samo gledam i panicim da mu se nesto ne desi zbog njegovog srca. Bome ce mi biti veseo ovaj rodjendan javicu se jos sa vestima okupljanja i kako je bilo :)

Lepe zelje mog druga vezane za blog:
Leggy (12:37 PM)
ma ima da sjebes onog dostojevskog :)

A i vi MyCity maso mogli bi da se javljate znam da zavirujete :P

<< Arhiva >>