Photobucket

MALE TAJNE MALOG MOZGA

subota, 12.07.2008.

životni stihovi

nikoga nisam voljela tako... dušom i tijelom ,beskrajno, lako... kao tebe!!to je stih u kojem se svaka osoba može pronaći!!! al šta je je... stihovi kojekakvih pjesama stvarno te mogu dirnuti u dušu da čak malo i zaboli!! skoro svaka pjesma u sebi ima to nešto što te podsjeti na nekog!!! ma uglavnom! htjela sam reći da svaka pjesma ima neko obilježje u životu!! jedna te sjeti na jedno ljeto druga na drugo treća na ono kad smo bili tam negdje itd... mislim nije sad da će te neka divljačka pjesma podsjetit na nešto ljbavno ili neka ljubavna pjesma sjetit na neki traktor al eto!! ja većinom volim kad odaberem neku pjesmu za određeni period života i to su uglavnom laganije ljubavne srcedrapajuće songice u čijim se riječima lako mogu nać!! recimo stih "oprost za sve" netreba previše objašnjavat! ziher si nešt ukakao pa ti je ta pjesmica uvijek dobro došla za ispričat se nekom ili bar za shvatit da si kriv! onda recimo stih: "sada kad bi mogo biti s tobom kao nekada, da mi te vrati samo jedan dan" to ne treba previše objašnjavat!! to je stvar za lomit čaše od mukecrycrypuknucu zatim "tamo ispod starog mosta , tu je bilo naše mjesto"" pa onda :"tako mi nedostaješ, samo ruku da mi daš" itd!!! nekak kad god čujem jednu od tih stvari stvori mi se lik neke osobe uz koju me ta pjesma posebno vezala!!! ako sam neke dobre stvari izostavila slobodno me ispravite!! ove koje sam nabrojila većinom se vežu samo uz jedno vjenčanje, jednu zimu , nesretnu ljubav i meni tako drago ime!! Dražen!!!!!



Photobucket
- 00:17 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.