Photobucket

MALE TAJNE MALOG MOZGA

utorak, 29.01.2008.

šugavo bejbe

danas mi je užasno usran dan za popizdit....samo sam nekva zamišljena i bezvrijedna.... sama sam sebi jadna...nocrynemam posla... nemam para a nemam ni ljubavi.... iako postoji jedan "lik" al ga ne viđam baš često a htjela bi puno više.....ak me razmete.... dosadno mi je, gušim se u svojem dosadnom životu iako ne vidim baš nikakav razlog tome.... al svejedno se gušim...dosta mi je i kuće i jednih te istih postupaka dan za danom.... postalo je previše monotono a nevidim izlaz iz tog začaranog kruga...moram pod hitno nešta promjenit u životu.... način, frizuru, stil,... nešto moram al ipak mislim da će to bit frizura.... samo ne znam kako da se ošišam.... i opet sam na početku.... možda bi bilo najbolje da prespavam pa da sutra vidim kako dalje.... ipak je jutro pametnije od noći....
PS. lik, nadam se da se vidimo uskoro!!!
- 20:23 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.