Photobucket

MALE TAJNE MALOG MOZGA

srijeda, 16.01.2008.

Prijateljstvo

svog pravog prijatelja sam tražila jaaaako dugo... i našla ga tek u dvadesetoj godini svog života... prije toga kroz život su mi prolazili razni ali samo je jedan pravi prijatelj.... čak ni dva prava prijateljstva ne mogu biti toliko kvalitetna jer se trgaš između dvije osobe da se ni jedna nebi osjećala zapušteno... i onda se na kraju umoriš od duplog posla... svoju prvu kvazi prijateljicu sam znala od malih nogu... i bile smo nerazdvojne sve dok nismo odrasle u potpuno dva različita svijeta... non-stop smo bile zajedno... svaki dan... zajedno sjedile u klupi,zajedno maštale i zajedno tugovale... i onda je nešto puklo... kad god bi joj došao netko drugi ona bi me zapostavljala.... smijala mi se a ja sam to trpila jer sam bila naivna....onda kad se prvi put zaposlila nije mi se javljala po mjesec dana a ja sam je neprestalno zvala jer mi se puno toga dešavalo u životu i očajnički sam trebala potporu prijatelja.... tada je počela eksperimentirat sa raznim partnerima, drogama i upala u jaaaako loše društvo što se meni nije nikako sviđalo....a kap koja je prelila čašu je ta kad je počela lagatpuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucu.... zbog toga i danas jaaako mrzim laži... znala je izmišljat kojekakve sukobe sa svojima ,da sam ja plakala zajedno s njom, a onda saznam da je ona prva počela i da se sama izgrebala po rukama na putu do moje kuće.... strašnoooooo.... zatim je sudjelovala u uroti da ja i moja sadašnja naj frendica dobijemo otkaz da bi ona i njena kuma radile na našem mjestu... i tu je bio krajjjjj!!!!! sada smo si na bok i bez nekih dubljih razgovora... pravu prijateljicu sam našla ipak zahvaljujući njoj ... jer mi je otvorila oči... i shvatila sam da nijedna nije kao Sanja... koja je,u pol noći, dolazila iz Pule po mene i odmah se vraćala natrag... koja je dala da dva tjedna živim pod njenim krovom bez ijedne lipe... koja je bila tu da sasluša moje problemčiće kad svojih ima preko glave.... koja je bila uz mene u najtežim trenutcima... NAJBOLJA PRIJATELJICA!!!!!trong>



- 14:02 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.