ivana°°maja

subota, 16.02.2008.

što to ima u ljudima tužno da ulaze u tuđe živote?tko to živi u prošlosti mojoj,a još nije umro od sramote???!

da,evo prvi put da ću napisat jedan post koji nije čisto reda radi već jer sam to stvarno želila.....
možda ga neki neće razumit,ali znat će oni kojima je upućen.....stvarno ne razumim ljude koji pokušavaju nečiji život doslovno sjebat i ne svaćam šta s time žele postić???!znam da nisam baš najomiljenija osoba nekim ljudima i znam razlog,neću se pravit da ga ne znam.... priznat ću i da sam sama za to kriva,ali nisam jedini krivac....nije mi problem šta sam samo ja,na kraju ispala kriva,ali uvik se isti ljudi mišaju u moj život,ista lica,iste gluposti..... zašto nas već jednom nepustite na miru????kad god se radi o meni i jednoj osobi kad god pokušamo ponovo,uvik isto bude..... i normalno uvik završi onako kako ne želimo,a vrlo dobro to znamo oboje.....samo zašto neki ne žele da mi uspijemo???? ljudi,pa imam i ja osjećaje,znate onu i ja sam čovik ko i svi drugi....i ja znam griješit.... ok,ako je grijeh da budemo s nekim do koga nam je stalo onda priznajem griješim,ali na greškama se uči,ne želiim učiti na tuđim greškama,već na svojim.....i daj napokon pustite da pogriješimo oboje,ali bar ćemo znat da je to bila greška,a ne ovako....i ako neki misle da ću požalit,varaju se,neću...dapače to će mi onda bit najbolja greška,a uostalom greške se priznavaju,a grijesi skrivaju... da,neki me ljudi ne vole,za njih me nije ni briga,iskreno.....ali neki me nisu niti upoznali,nisu se niti potrudili upoznat,a već su stekli mišljenje o meni,ali ako se mišljenje stječe na osnovi tuđeg,onda kuda ide sve ovo danas???? ...... ne znam zašto se uvik "priča" kad je o nama riječ,zašto nas ne pustite da živimo onako kako mi želimo,uostalom to je naša stvar,između nas dvoje,a ne tuđe....i nije me briga šta drugi misle,meni je stalo samo do mišljenja ljudi koji su mi prijatelji,koje volim,koji su tu,uz mene i bez kojih ne bi mogla,pa ako ostali misle da me mogu slomit,neka misle,ali ja znam da ja imam osobe koje su uvik uz mene,koji su uz mene čak i kad griješim i bez kojih ne bi mogla i zato ima FALA,fala petri,mii,kati,darii,matei g,tei,ivani,doris,dajani....

16.02.2008. u 12:37 • 28 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Prosinac 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Linkovi

o nama.....



nakon nekoliko dana skontale smo da vam se uopće nismo normalno predstavile......partypartyroflpartyrofl
a jbga bolje da smo skontale sada nego nikada.....e pa da počnemo....
Images for your blog codes

ime:MAJA
roda me donila tzv.roditeljima09.04.1992.u Makarsku.....
volim:hm.....čokoladu najviše,zatim moje frendove bez kojih ne bi mogla,a to su:Petra,Mia,Matea,Zelićka,Kate,Daky,Agy,Branka,Tea i fala Bogu Ivanu te jednog slatkog dečkacerek......kisskisskisscerek
ne volim:ma svašta ja ne volim,ali uglavnom juhu-to mi je noćna mora,neke ljude i kad nemam love na mobu....
treniram:
rukomet već dugiiiiiiiiiiiiiiii niz godinaborder="0"

(bezuspješnowink).....
slušam:ma sve slušam,ništa posebno,ali cajke,e to ne....nono


ime:IVANA
pala s Marsa točno u Makarsku 24.10.1991.godine,čak se tim datumom obilježava dan Grada Makarske.....
volim
:headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang maltretirat okućane koji su oko kuće...punk,rock,Miška-hrčka, Anu, Šarića, Mirelu, Majulud,uglavnom tupaste ljude...ludludlud ma nemam pojma....
ne volim: MMMMAAAJJJUUUUlud,uglavnom ljude koji ne peru zubemouthwashmouthwashmouthwashlud...kad nemam para na mob,bolnicu!!!!!mad...još puuunooo toga.