ivana°°maja

nedjelja, 06.01.2008.

nISAm Još UMrla,FalA NA pItaNJu.....

eeeeeej,ljudi moji,evo već je 6.1.2008.godine i ja odlučila natipkat amo reć novi post....
uz napomenu da je danas NEradni dan i da je danas PRAZNIKkisskisskiss,
ali znate kako je kad nemate šta raditpjevapjevapjeva,pada kiša,
svi spavaju,a meni se ne da ništa i onda sam uvatila malo vrimena da napišem taj tzv.postbangbangbangbangbang....
i s obzirom da ne znam o čemu bi vam ja pisala odlučila sam da je najbolje da napišem
kako sam i ostale gluposti koje nisam pisala već duže vrime..... pa eto da znate da sam živa,zdrav i šta je najvažnije još uvik neudana....al'evo sada ..... winkwink:wink
:prvo da vam svima zaželim sretan Božić i Novu godinu sa zakašnjenjem,ali vi ćete to meni oprostiti(jel'da?) jer ja uvik zaostajem...finofino:

a sada kao nešto pametno.....

Zapamti za 2008.godinu:

Život je kratak,prekrši pravila,
brzo opraštaj,ljubi polako,voli iskreno,
smij se nekontrolirano i nemoj se kajati za bilo što,
što ti mami osmijeh na lice....



eto....aj pozz sve pogotovo Petru koja lomi noge negdi među borovima,Ivani i jednom slatkom dečkudead..

06.01.2008. u 16:54 • 12 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Linkovi

o nama.....



nakon nekoliko dana skontale smo da vam se uopće nismo normalno predstavile......partypartyroflpartyrofl
a jbga bolje da smo skontale sada nego nikada.....e pa da počnemo....
Images for your blog codes

ime:MAJA
roda me donila tzv.roditeljima09.04.1992.u Makarsku.....
volim:hm.....čokoladu najviše,zatim moje frendove bez kojih ne bi mogla,a to su:Petra,Mia,Matea,Zelićka,Kate,Daky,Agy,Branka,Tea i fala Bogu Ivanu te jednog slatkog dečkacerek......kisskisskisscerek
ne volim:ma svašta ja ne volim,ali uglavnom juhu-to mi je noćna mora,neke ljude i kad nemam love na mobu....
treniram:
rukomet već dugiiiiiiiiiiiiiiii niz godinaborder="0"

(bezuspješnowink).....
slušam:ma sve slušam,ništa posebno,ali cajke,e to ne....nono


ime:IVANA
pala s Marsa točno u Makarsku 24.10.1991.godine,čak se tim datumom obilježava dan Grada Makarske.....
volim
:headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang maltretirat okućane koji su oko kuće...punk,rock,Miška-hrčka, Anu, Šarića, Mirelu, Majulud,uglavnom tupaste ljude...ludludlud ma nemam pojma....
ne volim: MMMMAAAJJJUUUUlud,uglavnom ljude koji ne peru zubemouthwashmouthwashmouthwashlud...kad nemam para na mob,bolnicu!!!!!mad...još puuunooo toga.