< | lipanj, 2015 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Promocija albuma po Europi Francuska The Voice (glasina) Italija 08.03. 20h10 TV talk show Che Tempo Che Fa SAD 09.03. The Today Show intervju 10.03. The Today Show intervju 11.03. Howard Stern Show 16.03. The Ellen Show cijeli tjedan 29.03. iHeartRadio Music Awards Velika Britanija 14.03. The Jonathan Ross Show The Voice (glasina)
- Novi 13. studijski album "Rebel Heart"
Krajem prošle godine fanovima diljem svijeta stigla je neočekivana glazbena poslastica – Kraljica Popa iznenada je objavila nekolicinu potpuno novih pjesama, predvođenih singlom "Living For Love".
Za Madonnu ovo je 13. po redu studijsko izdanje, a nasljeđuje album "MDNA" iz 2012. godine. Na pjesmama s albuma je radila s iznimno zvučnim glazbenim imenima, među kojima su Diplo ("Living For Love", "Bitch I’m Madonna", "Unapologetic Bitch"), Kanye West ("Illuminati"), DJ Dahi & Blood Diamonds, Avicii ("Devil Pray") kao i Nicki Minaj.
- Koncertna turneja "The Rebel Heart Tour"
Turneja The Rebel Heart Tour kreće 29.08. u Miamiju u dvorani American Airlines Arena, koja otvara sjevernoamerički dio turneje koji obilazi koncerte u rujnu i listopadu. U studenom će započeti europsku turneju u Kolnu, te ide u posjetu velikig gradova Prag, Berlin, Stockholm i dr. Ukupno će održati 20 do 25 europskih koncerata. The Rebel Heart Tour turneju producira Live Nation Global Touring, pod vodstvom direktora Artura Fogela. Rebel Heart je Fogelova peta turneja s Madonnom, suradnja koja je producirala više od 1 milijardu američkih dolara, 7.8 milijuna prodanih ulaznica za 289 koncerata. To je prosječno po koncertu zarada 3.8 američkih dolara i 27.227 prisutnih u publici, što čini Madonnu najuspješnijim ženskim izvođačem na turneji.
- Režiranje filma baziran na noveli "The Impossible Lives of Greta Wells"
Madonna.blog.hr kroz svoj devetogodišnji rad svakodnevno obavještava i informira čitatelje o glazbenoj karijeri i privatnom životu glazbene ikone Madonne. Blog je u velikom periodu prikupio veliku bazu posjetitelja iz regiona i stranih zemalja. Čitatelji svojim izvještajima s koncerata i drugim informacijama su pridonijeli uspjehu ove fan stranice!
Uredništvo Blog.hr: Nešto najiscrpnije i najsveobuhvatnije na netu što se uopće u Hrvatskoj može pronaći, a vezano uz Madonnu, blog je www.madonna.blog.hr. Usuđujemo se reći da bi ovaj blog, preveden na engleski slobodno mogao konkurirati za službeni fan club, jer autor ovog bloga kao da 24 sata dnevno živi Madonnin život i donosi nam sve potankosti i pojedinosti vezane uz njenu karijeru i privatni život. Naravno, sve začinjeno super fotografijama. Ocjena za 10.
Uspio sam intervjuirati Madonnine suradnike, dugogodišnju prateću vokalisticu Donnu De Lory i plesače Mihrana Kirakosyana i Julla Webera.
- Confessions of a Dancer
- Ekskluzivni intervju s Donnom De Lory
- Jull Weber
+ madonnabloghr@gmail.com +facebook.com/madonnablog.hr +twitter.com/runaway_lover +universalmusic.hr/ +madonna.com +instagram.com/madonna +facebook.com/madonna +youtube.com/madonna +plus.google.com/+Madonna +flickr.com/madonnaphotos
Madonnine poruke na Instagramu poslije objave o datumu premijere: "Uskoro izlazi!" "Video izlazi uskoro, hvala vam na strpljenju!" "Možda ću se propušiti do izlaska videa!" "Video izlazi uskoro! Samo se trudimo da bude savršen za vas! Mi smo radišne kučke!" Ok M, shvatili smo, reci slobodno, danas ne dobivamo video. Fan stranica Drowned Madonna objavila je novi termin premijere, sutra 17.06. Premijera je navodno pomjerena zbog tehničkih razloga.
Madonna treba naučiti zašutjeti i ne širiti informacije koje nije potvrdila ni posljednja osoba.
Koliko smo čekali na Secret Project? Koliko mjeseci? 'Ghosttown' je imao dvije neuspjele premijere na društvenoj aplikaciji.
Madonnin tim ili već tko upravlja stvarima, uopće nije upoznat kako funkcionira današnja promocija i što treba poduzeti kad album i singlovi loše prolaze. Kad su već najavljene pjevačice kao gošće u spotu, zašto to ne iskoristiti do premijere? Zar su tagovi na Instagramu jedino što dobivamo? Bez obzira gostuju li sve navedene ili samo Rita i Miley, teaserima i zajedničkim slikama privukla bi i širu publiku. Bilo bi sve veće iščekivanje, društvene mreže bi se punile postovima.
Danas je izašao EP 'Bitch I'm Madonna' u digitalnom izdanju i bilo bi idealno da video može podržati prodaju singla, jer EP-ovi se ne zadržavaju dugo na iTunesu. (Čitaj EP 'Ghosttown')
Smiješne su mi usporedbe s idejom Taylor Swift. Madonna je pozivala poznate face u mnogim starim spotovima; 'Papa Don't Preach', 'Bad Girl', 'Power of Goodbye', 'Music', 'Ghosttown' i drugi. Pažljivo je birala aktualnu zvijezdu u tom periodu. 'Bitch I'm Madonna' uz današnje velike izvođačice je još bolja zafrkancija. 'Bad Blood' je svađa između dvije prijateljice, ali ne vidim povezanost sa cijelom vojskom zgodnih djevojaka hmm. Ako želimo govoriti tko je prvi pozvao curke u spotu, moramo spomenuti Jessicu Simpson 'A Public Affair'! (LOL) Da, Taylor, nismo zaboravili kakav party zna prirediti gđica Simpson. I wanna be more famous than the internet.
Vjerujem da se sada dogovaraju na koju aplikaciju staviti spot 'Bitch I'm Madonna'. Jay-Z uporno zivka Madonnu i tjera je na Tidal, ipak mu je dužna premijeru. Rocco joj govori da je too basic i treba pronaći novu kul aplikaciju.
Sada znamo kako ide s Madonnom, bilo koji datum da najavi, budite sigurni da to dolazi sljedeći dan.