Još jedna neuspjela premijera

Madonnine poruke na Instagramu poslije objave o datumu premijere: "Uskoro izlazi!" "Video izlazi uskoro, hvala vam na strpljenju!" "Možda ću se propušiti do izlaska videa!" "Video izlazi uskoro! Samo se trudimo da bude savršen za vas! Mi smo radišne kučke!" Ok M, shvatili smo, reci slobodno, danas ne dobivamo video. Fan stranica Drowned Madonna objavila je novi termin premijere, sutra 17.06. Premijera je navodno pomjerena zbog tehničkih razloga.

Madonna treba naučiti zašutjeti i ne širiti informacije koje nije potvrdila ni posljednja osoba.

Koliko smo čekali na Secret Project? Koliko mjeseci? 'Ghosttown' je imao dvije neuspjele premijere na društvenoj aplikaciji.

Madonnin tim ili već tko upravlja stvarima, uopće nije upoznat kako funkcionira današnja promocija i što treba poduzeti kad album i singlovi loše prolaze. Kad su već najavljene pjevačice kao gošće u spotu, zašto to ne iskoristiti do premijere? Zar su tagovi na Instagramu jedino što dobivamo? Bez obzira gostuju li sve navedene ili samo Rita i Miley, teaserima i zajedničkim slikama privukla bi i širu publiku. Bilo bi sve veće iščekivanje, društvene mreže bi se punile postovima.

Danas je izašao EP 'Bitch I'm Madonna' u digitalnom izdanju i bilo bi idealno da video može podržati prodaju singla, jer EP-ovi se ne zadržavaju dugo na iTunesu. (Čitaj EP 'Ghosttown')

Smiješne su mi usporedbe s idejom Taylor Swift. Madonna je pozivala poznate face u mnogim starim spotovima; 'Papa Don't Preach', 'Bad Girl', 'Power of Goodbye', 'Music', 'Ghosttown' i drugi. Pažljivo je birala aktualnu zvijezdu u tom periodu. 'Bitch I'm Madonna' uz današnje velike izvođačice je još bolja zafrkancija. 'Bad Blood' je svađa između dvije prijateljice, ali ne vidim povezanost sa cijelom vojskom zgodnih djevojaka hmm. Ako želimo govoriti tko je prvi pozvao curke u spotu, moramo spomenuti Jessicu Simpson 'A Public Affair'! (LOL) Da, Taylor, nismo zaboravili kakav party zna prirediti gđica Simpson. I wanna be more famous than the internet.

Vjerujem da se sada dogovaraju na koju aplikaciju staviti spot 'Bitch I'm Madonna'. Jay-Z uporno zivka Madonnu i tjera je na Tidal, ipak mu je dužna premijeru. Rocco joj govori da je too basic i treba pronaći novu kul aplikaciju.

Sada znamo kako ide s Madonnom, bilo koji datum da najavi, budite sigurni da to dolazi sljedeći dan.

16.06.2015. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #