Just let me turn up the radio!

U spotu nove ljetne himne "TURN UP THE RADIO", Madonna osjeća da želi odmor od statusa zvijezde. Da bi izbjegla pritisak javnosti i opsjednutost paparazza, pronalazi utjehu u radiju. Odlučuje protresati ulice Firenze uz pojačanu glazbu u njenom Cadillacu! Pozdravlja se i pjeva skupa s fanovima.

Traži društvo s kojim će ugodno provesti vrijeme. Putem sreće autostopere, ulične plesače, zaposlenike benzinske postaje. Jedan od autostopera je Madonnin dečko Brahim Zaibat.

Dok je Madonna punila medijske stupce s otkrivanjem grudi, jedinu stvar koju Madonna pokazuje u ovom videu je njen osmijeh dok se opušta u vožnji kroz Firenzu. Kad video dolazi pri kraju, umorna Madonna se odluči odmoriti na sjedištu vintage kabrioleta. Muški glas završava video s riječima: "La festa e finita, ora allacciati la cintura, stronzetta. Zabava je završena, a sada se veži sigurnosnim pojasom, kučkice."

Ovo je treći put da Madonna snima spot u Italiji (Like A Virgin, Celebration). Snimanje spota je održano 18. i 19. lipnja, pod redateljskom palicom Toma Munroa. Rolling Stone i MTV su dali pozitivne komentare, a pjesmu su prozvali pravom ljetnom stvari koja je više no spremna za plesni podij! Britanski mediji Mirror i Daily Mail su se više osvrnuli na Madonnin mladoliki izgled.

Prošlo je mnogo vremena otkad je uložila mnogo truda u snimanje spota za treći singl. Gotovo deset godina nismo dobili tri veoma dobra spota sa jednog albuma!







Spot je jednostavan i zabavan! Kad je ljeto postalo kišovito i sivo u većini europskih zemalja, toplina ovog spota je svakako dobrodošla! Podsjetio nas je da smo još uvijek u sredini ljeta. Potrebno je naravno i spomenuti Madonnin savršeni izgled!

Negativna točka ovog spota je amaterska montaža, a pogotovo se primijeti na 1:42. Napravila je veliku zbrku u videu. Također pojedine scene ne prate brzinu ritma pjesme. Mogu se uočiti i pojedini propusti, tj. kad Madonnin dečko Brahim zamijeni mjesto stajanja ili kad "prostitutki" plesačici drugi plesač otme novac iz grudnjaka, a u drugom kadru se novac ponovo stvori. Čak u jednom trenutku Madonnin vozač ne nosi odijelo, već samo bijelu košulju. To je nemoguće ne primjetiti, ali možda je redatelj Tom Munro imao poseban razlog da ostavi takvu montažu.

Madonna za dva posljednja albuma "Hard Candy" i "MDNA" je imala gotovo istu formulu biranja redatelja. Za prvi singl je birala mlade francuske kreativce - 4 Minutes (Jonas & Francois) / Give Me All Your Luvin' (Megaforce), a spotove za ostale singlove su radili modni fotografi Give It 2 Me (Tom Munro) / Girl Gone Wild (Mert & Marcus) / Turn Up The Radio (Tom Munro).

Video download:
http://www.sendspace.com/file/dl9qm0

http://www.sendspace.com/file/lxtslg

17.07.2012. · Ostavi komentar (8) · Isprintaj · #