| < | srpanj, 2012 | > | ||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | ||||||
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 31 | |||||
Promocija albuma po Europi Francuska The Voice (glasina) Italija 08.03. 20h10 TV talk show Che Tempo Che Fa SAD 09.03. The Today Show intervju 10.03. The Today Show intervju 11.03. Howard Stern Show 16.03. The Ellen Show cijeli tjedan 29.03. iHeartRadio Music Awards Velika Britanija 14.03. The Jonathan Ross Show The Voice (glasina)
- Novi 13. studijski album "Rebel Heart"
Krajem prošle godine fanovima diljem svijeta stigla je neočekivana glazbena poslastica – Kraljica Popa iznenada je objavila nekolicinu potpuno novih pjesama, predvođenih singlom "Living For Love".
Za Madonnu ovo je 13. po redu studijsko izdanje, a nasljeđuje album "MDNA" iz 2012. godine. Na pjesmama s albuma je radila s iznimno zvučnim glazbenim imenima, među kojima su Diplo ("Living For Love", "Bitch I’m Madonna", "Unapologetic Bitch"), Kanye West ("Illuminati"), DJ Dahi & Blood Diamonds, Avicii ("Devil Pray") kao i Nicki Minaj.

- Koncertna turneja "The Rebel Heart Tour"
Turneja The Rebel Heart Tour kreće 29.08. u Miamiju u dvorani American Airlines Arena, koja otvara sjevernoamerički dio turneje koji obilazi koncerte u rujnu i listopadu. U studenom će započeti europsku turneju u Kolnu, te ide u posjetu velikig gradova Prag, Berlin, Stockholm i dr. Ukupno će održati 20 do 25 europskih koncerata. The Rebel Heart Tour turneju producira Live Nation Global Touring, pod vodstvom direktora Artura Fogela. Rebel Heart je Fogelova peta turneja s Madonnom, suradnja koja je producirala više od 1 milijardu američkih dolara, 7.8 milijuna prodanih ulaznica za 289 koncerata. To je prosječno po koncertu zarada 3.8 američkih dolara i 27.227 prisutnih u publici, što čini Madonnu najuspješnijim ženskim izvođačem na turneji.

- Režiranje filma baziran na noveli "The Impossible Lives of Greta Wells"

Madonna.blog.hr kroz svoj devetogodišnji rad svakodnevno obavještava i informira čitatelje o glazbenoj karijeri i privatnom životu glazbene ikone Madonne. Blog je u velikom periodu prikupio veliku bazu posjetitelja iz regiona i stranih zemalja. Čitatelji svojim izvještajima s koncerata i drugim informacijama su pridonijeli uspjehu ove fan stranice!
Uredništvo Blog.hr: Nešto najiscrpnije i najsveobuhvatnije na netu što se uopće u Hrvatskoj može pronaći, a vezano uz Madonnu, blog je www.madonna.blog.hr. Usuđujemo se reći da bi ovaj blog, preveden na engleski slobodno mogao konkurirati za službeni fan club, jer autor ovog bloga kao da 24 sata dnevno živi Madonnin život i donosi nam sve potankosti i pojedinosti vezane uz njenu karijeru i privatni život. Naravno, sve začinjeno super fotografijama. Ocjena za 10.
Uspio sam intervjuirati Madonnine suradnike, dugogodišnju prateću vokalisticu Donnu De Lory i plesače Mihrana Kirakosyana i Julla Webera.
- Confessions of a Dancer
- Ekskluzivni intervju s Donnom De Lory
- Jull Weber
+ madonnabloghr@gmail.com +facebook.com/madonnablog.hr +twitter.com/runaway_lover +universalmusic.hr/ +madonna.com +instagram.com/madonna +facebook.com/madonna +youtube.com/madonna +plus.google.com/+Madonna +flickr.com/madonnaphotos
U spotu nove ljetne himne "TURN UP THE RADIO", Madonna osjeća da želi odmor od statusa zvijezde. Da bi izbjegla pritisak javnosti i opsjednutost paparazza, pronalazi utjehu u radiju. Odlučuje protresati ulice Firenze uz pojačanu glazbu u njenom Cadillacu! Pozdravlja se i pjeva skupa s fanovima.
Traži društvo s kojim će ugodno provesti vrijeme. Putem sreće autostopere, ulične plesače, zaposlenike benzinske postaje. Jedan od autostopera je Madonnin dečko Brahim Zaibat.
Dok je Madonna punila medijske stupce s otkrivanjem grudi, jedinu stvar koju Madonna pokazuje u ovom videu je njen osmijeh dok se opušta u vožnji kroz Firenzu. Kad video dolazi pri kraju, umorna Madonna se odluči odmoriti na sjedištu vintage kabrioleta. Muški glas završava video s riječima: "La festa e finita, ora allacciati la cintura, stronzetta. Zabava je završena, a sada se veži sigurnosnim pojasom, kučkice."
Ovo je treći put da Madonna snima spot u Italiji (Like A Virgin, Celebration). Snimanje spota je održano 18. i 19. lipnja, pod redateljskom palicom Toma Munroa. Rolling Stone i MTV su dali pozitivne komentare, a pjesmu su prozvali pravom ljetnom stvari koja je više no spremna za plesni podij! Britanski mediji Mirror i Daily Mail su se više osvrnuli na Madonnin mladoliki izgled.
Prošlo je mnogo vremena otkad je uložila mnogo truda u snimanje spota za treći singl. Gotovo deset godina nismo dobili tri veoma dobra spota sa jednog albuma!



Spot je jednostavan i zabavan! Kad je ljeto postalo kišovito i sivo u većini europskih zemalja, toplina ovog spota je svakako dobrodošla! Podsjetio nas je da smo još uvijek u sredini ljeta. Potrebno je naravno i spomenuti Madonnin savršeni izgled!
Negativna točka ovog spota je amaterska montaža, a pogotovo se primijeti na 1:42. Napravila je veliku zbrku u videu. Također pojedine scene ne prate brzinu ritma pjesme. Mogu se uočiti i pojedini propusti, tj. kad Madonnin dečko Brahim zamijeni mjesto stajanja ili kad "prostitutki" plesačici drugi plesač otme novac iz grudnjaka, a u drugom kadru se novac ponovo stvori. Čak u jednom trenutku Madonnin vozač ne nosi odijelo, već samo bijelu košulju. To je nemoguće ne primjetiti, ali možda je redatelj Tom Munro imao poseban razlog da ostavi takvu montažu.
Madonna za dva posljednja albuma "Hard Candy" i "MDNA" je imala gotovo istu formulu biranja redatelja. Za prvi singl je birala mlade francuske kreativce - 4 Minutes (Jonas & Francois) / Give Me All Your Luvin' (Megaforce), a spotove za ostale singlove su radili modni fotografi Give It 2 Me (Tom Munro) / Girl Gone Wild (Mert & Marcus) / Turn Up The Radio (Tom Munro).
Video download:
http://www.sendspace.com/file/dl9qm0
http://www.sendspace.com/file/lxtslg