Ocjena 8.5 za Super Bowl

Madonna se ulijenila za promocije singla, te je uradila još jedan radijski intervju.

Dok je pričala s voditeljem bila je još uvijek u pidžami, jer se želi dobro odmoriti od Super Bowla. "Ovo je moj mali odmor", rekla je Madge.

Zadnjih nekoliko dana smo slušali mišljenja drugih o Madonninom nastupu, a što zapravo misli kraljica popa o svemu tome? "Svom nastupu dajem ocjenu 8.5. Voljela bih da sam više bila u kondiciji, izgubila sam ravnotežu na klupi dok sam pjevala "Music". Sve u svemu je bio prilično dobar, može i devetka."
Madonna svoje nastupe ne doživljala isto kad je na sceni i kad ga gleda na ekranu. "Kad sam na sceni, takvo iskustvo me prosto oduševi, energija u stadionu je nevjerojatna. Kad ga gledam na TV-u ne sjećam se da je tako izgledao."

Na pitanje da li se još uvijek osjeća sexy kao prije 20 godina, Madge uzvraća: "Sad se osjećam više seksi!" Otkrila je da joj se na njenom tijelu najviše sviđaju oči, a najmanje stopala.

Tvrdi da je posljednje desetljeće njena najbolja era, jer pravi najbolju glazbu do sada. Brazilce i Izraelce je proglasila najentuzijastičnijom publikom na njenim koncertima.

15.02.2012. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #