"Give Me All Your Luvin'" flop singl?

"Give Me All Your Luvin'" je debitirao na razočaravajuće 37. mjesto službene britanske ljestvice singlova! Razlog ovakvoj slaboj poziciji je da britanska ljestvica singlova nije dozvolila da se uračunaju prodani digitalni primjeri singla koji su dolazili u sklopu sa naručivanjem albuma "MDNA". "Give Me All Your Luvin'" je prije tjedan dana bio pušten samostalno u digitalnu prodaju, ali ni na takav način se nije proslavio. Prošli prvi singlovi Madonninih albuma su većinom debitirali u top 10, "4 Minutes" #7, "American Life" #2, "Music" #1, "Frozen" #1, "Secret" #5 itd. "Give Me All Your Luvin'" na britanskom iTunesu je trenutno na 40. mjestu! Britanci više ne daju svu svoju ljubav Madonni kao prije. "Give Me All Your Luvin'" se može popeti za par mjesta s fizičkom prodajom singla, ali ipak mu se ne smiješi top 10.

Madonna za tjedan dana će snimiti novi spot za drugi singl "Girls Gone Wild". Sigurno je njen tim shvatio da ni Super Bowl ne može pomoći da prosječna pjesma "Give Me All Your Luvin'" zabilježi bar neki uspjeh.

Prošlo je već tjedana dana od nastupa na Super Bowlu i poslije toga u sklopu promocije je uradila samo dva radijska razgovora! Nastup na Grammyu je preskočila, nadamo se da će nešto prirediti za drugi televizijski show. Postojale su glasine oko mogućeg nastupa na festivalu Sanremo.

U SAD-u, na njihovom iTunesu se čak spustio ispod top 10, točnije na 12. mjestu, a prošlog tjedna je čak dospio u top 5. Unatoč viskom debitiranju, američke radio stanice su se već ohladile od "Give Me All Your Luvin'", airplay se čak smanjio za 20 milijuna! U prvom tjednu debitiranja je imao oko 44 milijuna.

Službene ljestvice singlova
Australija #25
Belgija #6 / #3
Kanada #11
Danska #16
Finska #1
Francuska #4
Irska #11
Italija #2
Nizozemska #2
Španjolska #2
UK #37
USA #13
World Tracks #22


Vjerni čitatelj Jakov je napravio video kojeg je posvetio svojoj omiljenoj fan stranici!

13.02.2012. · Ostavi komentar (5) · Isprintaj · #