Bianco o stvaranju omota MDNA

Kreativni direktor omota MDNA, Giovanni Bianco je britanskom magazinu Epoca otkrio kakve nas nove slike čekaju i opisao je svoje druženje s Madonnom.

"Velika je obaveza i odgovornost da se napravi nešto novo za Madonnu. Radio sam sa Mert & Marcus i uradili su suprotno onome što inače rade, bez velikog učinka Photoshopa! Fotografije su urađene na najjednostavniji mogući način, iza rebrastog stakla. Kada izađe novi album vidjet će te veliku eksploziju novih slika!" - najavio je Bianco. Dodaje da je jedna od najsmješnijih stvari za Madonnine albume, to što se na internetu pojavljuje masa lažnih omota i spotova. "Predložio sam joj da uradimo knjigu s tim stvarima. Jako su dobri i smiješni, ponekad čak pomislim da su bolji od mojih."

- Kako si dobio poziv za MDNA?
Imamo profesionalni odnos koji se razvio u prijateljstvo. Uvijek smo u kontaktu, razgovaramo često. Otišao sam na premijeru njenog filma W.E. u Veneciji i nazvala me da poslušam njene nove pjesme. Čuo sam šest pjesama, počeo istraživati i pronalaziti ideje za omot, onda je Madonna izabrala što joj se sviđa.

- Da li Madonna voli držati stvari pod svoju kontrolu?
Ima mnogo zahtjeva, gotovo apsurdnih, ali s vremenom sam naučio da je razumijem. Ona je profesionalac koj radi sto poslova u isto vrijeme i zna dobro što želi. Ponekad joj predložim neku ideju, a ona mi odgovori - to sam već uradila! Kul stvar je ta da se volimo šaliti, a ponekad se posvađamo, jer kao njen fan želim joj predložiti razne ideje. S njom je ponekad teško biti profesionalac, obožavatelj i prijatelj u isto vrijeme.

- Što je novo u ovom albumu?
Pjesme su zabavne, vesele, za plesanje. Slika omota je prikaz žene koja ima veliku snagu, ali i one koja se želi zabaviti.

- Hoće li nova turneja posjetiti i Brazil?
Mislim da će doći u prosincu! Voli Brazil i ima posebnu vezu s tom zemljom. Tamo voli održavati koncerte. Nekada kada brzo priča s američkim naglaskom, uoči da je ne razumijem i ponovi zbog mene na šaljivi način. Mnogo se zabavljamo!

05.02.2012. · Ostavi komentar (2) · Isprintaj · #