< | studeni, 2011 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
Promocija albuma po Europi Francuska The Voice (glasina) Italija 08.03. 20h10 TV talk show Che Tempo Che Fa SAD 09.03. The Today Show intervju 10.03. The Today Show intervju 11.03. Howard Stern Show 16.03. The Ellen Show cijeli tjedan 29.03. iHeartRadio Music Awards Velika Britanija 14.03. The Jonathan Ross Show The Voice (glasina)
- Novi 13. studijski album "Rebel Heart"
Krajem prošle godine fanovima diljem svijeta stigla je neočekivana glazbena poslastica – Kraljica Popa iznenada je objavila nekolicinu potpuno novih pjesama, predvođenih singlom "Living For Love".
Za Madonnu ovo je 13. po redu studijsko izdanje, a nasljeđuje album "MDNA" iz 2012. godine. Na pjesmama s albuma je radila s iznimno zvučnim glazbenim imenima, među kojima su Diplo ("Living For Love", "Bitch I’m Madonna", "Unapologetic Bitch"), Kanye West ("Illuminati"), DJ Dahi & Blood Diamonds, Avicii ("Devil Pray") kao i Nicki Minaj.
- Koncertna turneja "The Rebel Heart Tour"
Turneja The Rebel Heart Tour kreće 29.08. u Miamiju u dvorani American Airlines Arena, koja otvara sjevernoamerički dio turneje koji obilazi koncerte u rujnu i listopadu. U studenom će započeti europsku turneju u Kolnu, te ide u posjetu velikig gradova Prag, Berlin, Stockholm i dr. Ukupno će održati 20 do 25 europskih koncerata. The Rebel Heart Tour turneju producira Live Nation Global Touring, pod vodstvom direktora Artura Fogela. Rebel Heart je Fogelova peta turneja s Madonnom, suradnja koja je producirala više od 1 milijardu američkih dolara, 7.8 milijuna prodanih ulaznica za 289 koncerata. To je prosječno po koncertu zarada 3.8 američkih dolara i 27.227 prisutnih u publici, što čini Madonnu najuspješnijim ženskim izvođačem na turneji.
- Režiranje filma baziran na noveli "The Impossible Lives of Greta Wells"
Madonna.blog.hr kroz svoj devetogodišnji rad svakodnevno obavještava i informira čitatelje o glazbenoj karijeri i privatnom životu glazbene ikone Madonne. Blog je u velikom periodu prikupio veliku bazu posjetitelja iz regiona i stranih zemalja. Čitatelji svojim izvještajima s koncerata i drugim informacijama su pridonijeli uspjehu ove fan stranice!
Uredništvo Blog.hr: Nešto najiscrpnije i najsveobuhvatnije na netu što se uopće u Hrvatskoj može pronaći, a vezano uz Madonnu, blog je www.madonna.blog.hr. Usuđujemo se reći da bi ovaj blog, preveden na engleski slobodno mogao konkurirati za službeni fan club, jer autor ovog bloga kao da 24 sata dnevno živi Madonnin život i donosi nam sve potankosti i pojedinosti vezane uz njenu karijeru i privatni život. Naravno, sve začinjeno super fotografijama. Ocjena za 10.
Uspio sam intervjuirati Madonnine suradnike, dugogodišnju prateću vokalisticu Donnu De Lory i plesače Mihrana Kirakosyana i Julla Webera.
- Confessions of a Dancer
- Ekskluzivni intervju s Donnom De Lory
- Jull Weber
+ madonnabloghr@gmail.com +facebook.com/madonnablog.hr +twitter.com/runaway_lover +universalmusic.hr/ +madonna.com +instagram.com/madonna +facebook.com/madonna +youtube.com/madonna +plus.google.com/+Madonna +flickr.com/madonnaphotos
Madonna iduće godine lansira svoj drugi brand, 'Truth Or Dare' u suradnji s menadžerom Guy Osearyem s kojim je osnovala tvrtku 'MG Icon' pod zajedničkim upravljanjem s Iconix Brand Group. Madonna je izjavila u priopćenju: "Posljednjih nekoliko godina sam imala priliku stvoriti svoj osobni brand. Vrijeme je pogođeno i pronašla sam izvrsne partnere u Iconixu, koji su pomogli prenijeti moju viziju u stvarnost."
"Veliki je interes i uzbuđenje za Madonnine brandove. Nakon uspješnog pokretanja mladalačkog branda Material Girl, znali smo da će Madonna zahtjevati svoj brand gdje će ona osobno biti lice kampanje, brand koji će joj u potpunosti pristajati", izjavili su čelnici Iconixa.
'Truth Or Dare' je modni brand koji ističe snagu žene i njenu ljepotu. 'Truth Or Dare' je namijenjen za žene između 27 i preko 50 godina koje imaju bezvremenski stil i urođeni seksipil.
Brand 'Truth Or Dare' će početi s izdavanjem svog prvog artikla, a radi se o istoimenom parfemu! Tvrtka Coty Prestige će izdati parfem 'Truth Or Dare' u travnju u svim američkim dućanima Macy's, a globalna distribucija će početi u svibnju 2012. godine. Izlazak parfema će slijediti i kolekcija obuće, torbi, accessoriesa i intimnog rublja.
Madonna će biti lice ove kampanje, te će snimati promotivne reklame, postere, posjećivati TV emisije i biti dio online marketinške kampanje u suradnji s fotografom Fabienom Baronom, s kojim je radila na mnogim projektima uključujući i knjigu 'SEX'. Baron je također dizajner parfemskog logo znaka, slovo 'M' s križem na vrhu, te je izjavio za WWD: "Dizajn bočice znači osjećati se luksuzno i ikonski. 'Truth Or Dare' je nestašan i prijatan. Bijela boja bočice i simbol 'M' je poveznica za istinu, čistoću i duhovnost, dok su perlice na strani izazova.
"Oduševljeni smo da pokrenemo ovaj poslovni pothvat s Madonnom, svjetskom ikonom s velikom zvijezdanom snagom i kulturnog značaja. Madonna je umjetnički fenomen čije su vizije pomogle definirati kulturni zeitgeist u gotovo tri desetljeća. Njezini obožavatelji iz cijelog svijeta će imati priliku doživjeti jedinstveni i više osobnu materijalizaciju njenog talenta", izjavili su iz Coty Prestige.
"Izlazak njenog prvog parfema je pravi način pokretanja branda 'Truth Or Dare by Madonna'. Stručnost tvrtke Coty i Madonnin legendarni status tvore snažan partnerski odnos."
Parfem 'Truth Or Dare' je cvjetni miris. Njegova jedinstvena mješavina opojnih cvjetova, uravnotežena sa zaraznim mirisima šume i vanilije, stvara bezvremenski miris, ali i suvremeni.
Parfem će biti dostupan u oblicima/cijenama:
75 ml = 62 €
50 ml = 55 €
30 ml = 35 €
Losion za tijelo = 22 €
Gel za tuširanje = 21 €