< | listopad, 2011 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Promocija albuma po Europi Francuska The Voice (glasina) Italija 08.03. 20h10 TV talk show Che Tempo Che Fa SAD 09.03. The Today Show intervju 10.03. The Today Show intervju 11.03. Howard Stern Show 16.03. The Ellen Show cijeli tjedan 29.03. iHeartRadio Music Awards Velika Britanija 14.03. The Jonathan Ross Show The Voice (glasina)
- Novi 13. studijski album "Rebel Heart"
Krajem prošle godine fanovima diljem svijeta stigla je neočekivana glazbena poslastica – Kraljica Popa iznenada je objavila nekolicinu potpuno novih pjesama, predvođenih singlom "Living For Love".
Za Madonnu ovo je 13. po redu studijsko izdanje, a nasljeđuje album "MDNA" iz 2012. godine. Na pjesmama s albuma je radila s iznimno zvučnim glazbenim imenima, među kojima su Diplo ("Living For Love", "Bitch I’m Madonna", "Unapologetic Bitch"), Kanye West ("Illuminati"), DJ Dahi & Blood Diamonds, Avicii ("Devil Pray") kao i Nicki Minaj.
- Koncertna turneja "The Rebel Heart Tour"
Turneja The Rebel Heart Tour kreće 29.08. u Miamiju u dvorani American Airlines Arena, koja otvara sjevernoamerički dio turneje koji obilazi koncerte u rujnu i listopadu. U studenom će započeti europsku turneju u Kolnu, te ide u posjetu velikig gradova Prag, Berlin, Stockholm i dr. Ukupno će održati 20 do 25 europskih koncerata. The Rebel Heart Tour turneju producira Live Nation Global Touring, pod vodstvom direktora Artura Fogela. Rebel Heart je Fogelova peta turneja s Madonnom, suradnja koja je producirala više od 1 milijardu američkih dolara, 7.8 milijuna prodanih ulaznica za 289 koncerata. To je prosječno po koncertu zarada 3.8 američkih dolara i 27.227 prisutnih u publici, što čini Madonnu najuspješnijim ženskim izvođačem na turneji.
- Režiranje filma baziran na noveli "The Impossible Lives of Greta Wells"
Madonna.blog.hr kroz svoj devetogodišnji rad svakodnevno obavještava i informira čitatelje o glazbenoj karijeri i privatnom životu glazbene ikone Madonne. Blog je u velikom periodu prikupio veliku bazu posjetitelja iz regiona i stranih zemalja. Čitatelji svojim izvještajima s koncerata i drugim informacijama su pridonijeli uspjehu ove fan stranice!
Uredništvo Blog.hr: Nešto najiscrpnije i najsveobuhvatnije na netu što se uopće u Hrvatskoj može pronaći, a vezano uz Madonnu, blog je www.madonna.blog.hr. Usuđujemo se reći da bi ovaj blog, preveden na engleski slobodno mogao konkurirati za službeni fan club, jer autor ovog bloga kao da 24 sata dnevno živi Madonnin život i donosi nam sve potankosti i pojedinosti vezane uz njenu karijeru i privatni život. Naravno, sve začinjeno super fotografijama. Ocjena za 10.
Uspio sam intervjuirati Madonnine suradnike, dugogodišnju prateću vokalisticu Donnu De Lory i plesače Mihrana Kirakosyana i Julla Webera.
- Confessions of a Dancer
- Ekskluzivni intervju s Donnom De Lory
- Jull Weber
+ madonnabloghr@gmail.com +facebook.com/madonnablog.hr +twitter.com/runaway_lover +universalmusic.hr/ +madonna.com +instagram.com/madonna +facebook.com/madonna +youtube.com/madonna +plus.google.com/+Madonna +flickr.com/madonnaphotos
New York Times je objavio zanimljivi članak u kojem su autori opisali kako su nastali pet najutjecajnijih, revolucionarnih spotova u povijesti MTV-a.
Michael Jackson
“Billie Jean” (1983)
Madonna
“Like a Virgin” (1984)
“Material Girl” (1985)
Duran Duran
“Girls on Film” (1981)
Nirvana
“Smells Like Teen Spirit” (1991)
Les Garland (MTV): Freddy DeMann je bio menadžer Jacksons 5 i Michaelu, ali je dobio otkaz od oca, Joea Jacksona. Jedne večeri, Freddy me nazvao i rekao, "imam nekog tko će biti velika faca. Bit će veća zvijezda od Michaela." Pomislio sam da ima hrabrosti, na to mi je rekao: "Vjeruj mi, Gar. Njeno ime je Madonna."
Susan Silverman, Warner Bros. izvršna direktorica: Madonna je došla u naš ured na skejtbordu, uznojena i prljava. Došla je posjetiti Boba Regehra, velikog produkcijskog menadžera u Warner Bros.-u. Ostavila mu je poruku - "Oprosti što ću ti nedostajati, jer ću biti velika zvijezda!"
Mary Lambert, Director: Ayeroff (tadašnji izvršni direktor Warner Brosa) je tražio od mene da joj videa budu dubinska, sa značenjem. Dao mi je da poslušam pjesmu 'Borderline' i platio kartu za New York da je upoznam. Kad sam čula njene pjesme, pomislila sam da je crnkinja. Živjela je u prosječnom stanu na Upper East Sideu. Izgledao je kao da nitko ne stanuje, da budem iskrena. Nije bilo ni jednog namještaja. Ali smo se odmah sprijateljile. U to vrijeme je imala četiri ili pet momaka. Sviđali su joj se Hispanci i htjela je snimiti ljubavnu scenu s tamnoputim dečkom, koji je bio dio scene na ulici.
Ayeroff: MTV je bio odušvljem spotom 'Borderline'. Išli smo dalje osvajati!
Lambert: Za 'Like a Virgin', Ayeroff je rekao, "uradimo nešto nesvakidašnje!" Rekla sam mu, "idemo u Veneciju!" Ideja o Madonni da pjeva u gondoli je jedina nesvakidašnja stvar koju sam mogla zamisliti.
Ayeroff: Već tada Madonna je krasila naslovnice Rolling Stonea. Otišli smo za Veneciju, izgledali smo kao grupa luđaka. Ne sjećam se koliko smo potrošili, 175,000 dolara? To je bio najveći iznos koji smo ikada potrošili za video.
Lambert: Postoji poznati karneval u Veneciji gdje svatko nosi masku. Madonna je tražila da netko u videu nosi lavlju masku, to me je navelo do ideje da dovedem pravog lava. Htjela sam imati muškarca s lavljom maskom koji se pretvori u lava.
Simon Fields, video producent: Lav se uznemirio oko Madonne. Shvatili smo poslije da ne smiješ držati lava blizu žene koja ima mjesečnicu.
Sharon Oreck, video producent: Madonnine grudi su se jako isticale dok je plesala. U 'Material Girl' je nosila rozi kostim, mislim da čak nije nosila grudnjak, jer kad god se naginjala ili skakala gore, dolje, jedna bi iskočila iz haljine. Bila sam na snimanju kad je prvi put upoznala Sean Penna. Bila je obučena poput Marilyn Monroe. Svi smo znali da će se zaljubiti i udati za njega.
Freddy Demann: Ljudi su pogrešno shvatili video 'Material Girl'. Ideja je bila da Madonna glumi Marilyn Monroe, tip uloge u mjuziklu koja je sponzoruša, materijalistička djevojka, ali van kamere je dobra osoba. Bira siromašnog dečka s groznim autom umjesto bogataša. Svi su pretpostavljali da se Madonna poistovjećuje s materijalističkom djevojkom. Taj naziv je ostao uz nju i to ju je mučilo. Nikad joj se to nije sviđalo.