:: D&G o kampanji sunčanih naočala

Nakon kampanje za proljetno-ljetnu kolekciju, Madonna i modni duo Domenico Dolce i Stefano Gabbana su dizajnirali kolekciju od šest sunčanih naočala 'MDG' koje nose istoimeni logo. Dolce & Gabbanna ovakav tip suradnje nikada prije nisu imali.

"Jako smo uzbuđeni. Ovo je još više ojačalo naš odnos s Madonnom. Madonna je zahtjevna i profesionalac je, traži savršenstvo u svemu što radi bez iznimki", rekao je Stefano Gabbana za WWD/Vogue. Dominico Dolce je dodao kako su oduvijek znali da Madonna ima veliku želju za dizajniranjem. "Onda sam pomislio zašto ne bi uradili nešto zajedno i ujedini dva svjetska poznata imena."

Kolekciju će producirati i distribuirati Luxottica Group, najveći svjetski proizvođač sunčanih naočala. Linija naočala će biti lansirana ovog mjeseca u cijenama od 180 do 210 eura u dućanica D&G širom svijeta. Photoshooting je snimio Steven Klein po uzoru na stil film noira.

15.03.2010. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #