:: Maggie o upoznavanju s Madonnom

Američka glumica Maggie Gyllenhaal je prisustvovala nedavnoj dodjeli Oscara sa suprugom, glumcem Peterom Sarsgaardom. Poslije ceremonije su otišli na after-party kojeg su priredile Madonna i Demi Moore.
Glumica Maggie Gyllenhaal je u emisiji 'The Ellen DeGeneres Show' otkrila da je odrasla slušajući Madonnine pjesme, te da je po prvi put upoznala Madonnu na njenom partyu. Na sreću, tu je alkohol preoteo kontrolu.

"Nije me pozdravila, samo je počela plesati sa mnom. Izula sam cipele i uživala! Bila sam pijana, plesale smo zajedno oko minutu i pol. Madonna je odlična plesačica! U tom trenutku su došle moje dvije prijateljice i umiješale se između nas. Zatim sam vidjela na stepenicama kako Madonna pleše sa mojim suprugom. Kravata mu je bila odvezana, potpuno je uživao" - ispričala je na spomenutom showu.


12.03.2010. · Ostavi komentar (1) · Isprintaj · #