:: Jesus: Osjećam se kao Madonnin suprug

Jesus Luz je jučer započeo snimanje svog spota za prvi singl 'What Do You Want' sa njegovog nadolazećeg albuma 'We Came From Light'. Snimanje spota je održano u jednom studiju u Lisabonu, a završno snimanje je trajalo oko deset sati. Scene spota je snimio s njemačkom pjevačicom Damae Klein koja je autorica njegovog prvog singla. Jesus Luz je ovih dana po europskoj turneji, a njegov prvi nastup je održan u Lisabonu. Njegov album prvijenac izlazi u svibnju ove godine.






Jesus je dao intervju za novi broj brazilskog magazina RG Vogue. U razgovoru su se dotakli mnogih tema o Madonni na koja je rado odgovarao.

Priznao je da zna ponekad biti ljubomoran prema Madonninom uspjehu. "Nije mi teško priznati da sam ljubomoram, ali inače jesam jako. Pokušavam da to ne ističem."

Da li je u planu vjenčanje s Madonnom?
- Osjećam se kao da sam već u braku. Smatram se oženjenim muškarcem. Ljudi iz ozbiljnih veza inače prelaze u brak. Ne mogu trenutno imati dijete jer putujem mnogo, ne bi mogao dati djetetu pažnju koju zaslužuje.

Veza sa starijom ženom obogaćuje?
- Zavisi tko je ta starije žena, godine nisu bitne. U zavisnosti tko je ta žena, steći će te mnogo iskustva.

Rekao si se osjećaš kao da si Madonnin suprug. Kako opisuješ vezu s njom?
- To iskustvo me obogaćuje. Ja sam dečko koji dolazi iz potpuno različitog mjesta nego ona. Uvijek volim razmjeniti svoja i tuđa iskustva.

Što misliš o Madonninom dolasku na koncert u dvorani Circo Voador 11. veljače?
- Trebate pitati nju.

Zbog čega ne smiješ pričati o tome?
- Madonna ima intervjue i može pričati o tome. Ja se u to ne mogu miješati. Ako me pitate za moju majku, neću reći ništa u njeno ime. Prepuštam drugima da odgovoraju za sebe.

Da li je istina da si potpisao ugovor koji ti zabranjuje razgovaranje o Madonni za medije?
- To je laž. Sklopio sam ugovor sa svojom savješću, moja je odluka hoću li o tome pričati ili ne.

Po slikama s karnevala se može primjetiti da imaš predivan odnos s Madonninom kćerkom Mercy?
- Imam inače jako dobar odnos s djecom.

Na kraju je opovrgnuo glasine da će istetovirati Madonnino ime na već urađenu tetovažu u obliku križa. "To bi izgledalo kao bogohuljenje!"

09.03.2010. · Ostavi komentar (1) · Isprintaj · #