:: Arianne Phillips o radu s Madonnom

Madonnina dugogodišnja stilistica Arianne Phillips je uradila intervju za Times Online u kojem je priznala kako je raditi za najveću svjetsku pop ikonu. Arianne Phillips je jedna od kostimografkinja za Madonnine koncerte, također je i jedna od urednica modnih magazina poput Harper’s Bazaar, American Vogue i Numéro. S Madonnom surađuje čak oko 13 godina.

Priznala je da radi naporan posao koji zahtjeva mnogo putovanja i odricanja. "Mnogo putujem zbog Madonne. Dvanaest tjedana traju pripreme za turneju, a ja moram biti prisutna na pet koncerata." Prilično zvuči kaotično, kako se Arianne snalazi s tim odgovorila je: "Uvijek razgovaram s dečkom, trebam li ovo ili ono uraditi? Propustila sam mnoge druge prilike radeći s Madonnom, ali sam naučila pridati pažnju planiranju."

Naučila me je da se fokusiram na postizanje pozitivnih rezultata i da me ne privuku mišljenja drugih. To je pomoglo mom samopouzdanju. Postoje mnogi trenuci kada se ja i Madonna ne slažemo. Moja ideja s cowboy šeširom nije uspjela, ali to nije kraj svijeta. Ne radim s ljudima koji nemaju svoje mišljenje i smisao za estetiku", rekla je Arianne.

15.02.2010. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #