Drugi dio intervjua za GMTV

Ovog jutra je emitiran drugi dio intervjua na GMTV. Nastup djece na njenom posljednjem koncertu turneje 'Sticky & Sweet' je glavna tema drugog dijela razgovora s Ben Shepherdom. "Imala sam nekoliko proba sa svojom kćerkom, bila sam ponosna na nju. Odnosila sam se prema njoj na profesionalan način" - komentirala je Lolino sudjelovanje na njenom showu. Pričali su o Lourdesinoj ulozi u spotu 'Celebration', Madonna je rekla: "Trenira ritmičku gimnastiku godinama, veoma je fleksibilna, odlična plesačica. Bilo nam je u planu snimiti scenu sa Lourdes u vjenčanici, ali ne i scena gdje pleše sa plesačima. Sprijateljili su se s njom i natjerali su je da pleše s njima u spotu."

Od najstarijeg sina Rocca nije očekivala da želi plesati na pozornici na njenom koncertu u Izraelu. "Iznenadila sam se kada se pojavio na pozornici. Potajno je vježbao s plesačima, izvodio je breakdance i zapitala sam se gdje je to naučio. Jako je sramežljiv i šokirala sam se kada je htio izaći na pozornicu", govori Madonna.

Na pitanje tko je njen najveći obožavatelj od djece, Madonna je odgovorila: "David, obožava moju glazbu, kostime. Sviđa mu se moj kostim za 'La Isla Bonitu'." Na kraju intervjua Madonna je priznala da su njena djeca svjesna da žive s najvećom pop ikonom i da u takvom načinu života postoje prednosti i nedostaci.


08.12.2009. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #