Rupert o Madonni

Američki glumac Rupert Everett je za Guardian otkrio da je prijateljstvu između njega i Madonne došao kraj. Guardian navodi kako je prijateljstvo počelo da puca nakon što je Rupert objavio knjigu u kojoj je otkrio pojedinosti Madonninog života. "Knjiga joj se nije svidjela, ali sam bio jako pažljiv koje stvari ću napisati. Rekla mi je da je to kršenje privatnosti."

U knjizi Rupert navodi da kao što postoje holivudske alfa žene, Madonna je nešto poput "She-Man". "Baš kao Amerika, mnoge svari o Madonni su se promjenile. Ipak ona je ta neka osjećanja i događaje spakirala duboko u svoju unutrašnjost, tako da samo u rijetkim trenucima kada je ljuta i povrijeđena to izbacuje van. Božice kao ona su opsjednute javnim imidžom i žele imati potpunu kontrolu nad tim. Zato, ako itko ima nešto reći o njoj, to mora biti ona."

Na pitanje da li mu je oprostila, odgovorio je: "Ne, slonovi nikad ne zaborave. Izgubila je povjerenje u mene." U razgovoru se prisjetio i njihovog filma 'The Next Best Thing'. "Nikada nisam pročitao gore recenzije u mom životu! Uništilo je moju karijeru i preko noći moje stidne dlake su osjedile."

29.11.2009. · Ostavi komentar (1) · Isprintaj · #