Nastavak intervjua za 'Rolling Stone'

Imali ste priliku pročitati intervju za časopis 'Rolling Stone'. Preostali dio intervjua, koji nije objavljen u časopisu je postavljen na web stranici. Intervju je urađen tijekom turneje 'Sticky & Sweet'.

U nastavku razgovora je priznala svoju ljubomoru prema Michaelu Jacksonu, ali u pozitivnom smislu, odnosno kako bi voljela da su 'Billie Jean' i 'Wanna Be Startin' Somethin'' njene pjesme.

- Britney Spears se pojavila u video 'Human Nature' na turneji 'Sticky & Sweet'. Zaglavljena je u liftu i počinje ludjeti. Da li je to način na koji prikazuješ što joj se dogodilo u karijeri?
Da, zar to nije objašnjeno riječima - "I'm not your bitch, don't hang your shit on me!" Mislim da se ljudi trebaju brinuti za svoja posla, te ju ostaviti da odraste. Poput Michaela Jacksona nije imala djetinjstvo, stoga je prilično razumljiva cijela stvar u scenariju. Suosjećam se s njom i nadam se da može pronaći ravnotežu u životu. Ne znam koliko ju je pogodio živčani slom. Ne možeš svemu vjerovati što se piše.

U razgovoru su spomenuli i kontroverzni spot 'Like A Prayer'. "Znam da se većina protivila tom spotu, ali nisam obraćala pažnju na to. Religijske udruge ili čak bigoti tvrde da rade stvari u ime Boga, ali zapravo nanose bol drugima i to je ono zbog čega se treba protiviti. Osjetila sam da to moram učiniti. Kada sam nastupila na križu s pjesmom 'Live To Tell', podržavala sam Isusa, odala sam počast njegovoj poruci - ljubi bližnjega svoga kao samoga sebe, da postupamo s ljudima s dostojanstvom. Kršaćima se to nije svidjelo.

- Koga smatraš glazbenim genijem? Kako definiraš pojam genije?
Genije može imati više značenja. Zbog poezije, melodije, glasa. Za mene su genije Cole Porter, Elvis Costello, Joe Henry, Stevie Wonder, Cat Stevens, David Bowie, Lou Reed, Chrissie Hynde, Joni Mitchell, Iggy Pop, Elton John, John Lennon i Chris Martin.

Priznala je da je mnoge cijenjene ličnosti inspiriraju za snimanje albuma. "Postoji mnogo osoba, umjetnika i filozofa koji me inspiriraju. Inspirirana sam ljudima koji se ne boje usprotiviti, kao što su Martin Luther King, Al Gore i Ghandi. Dodala bih i druge poput Fride Kahlo, Marthe Graham i Eleanora Roosevelta. Rekla bih da na album 'American Life' imaju veliki utjecaj Michael Moore i Che Guevara. Oduvijek sam bila inspirirana ljudima koji nemaju straha da izraze svoja mišljenja, o onome što je dobro a što je loše, što je točno a što nije."

- Pojedine tvoje najbolje pjesme 'Live To Tell', 'Like A Prayer', 'Cherish' su stvorene u suradnji sa producentom Patrick Leonardom. Zbog čega je ta suradnja bila toliko uspješna?
Melankoličan je, on je klasično obučeni glazbenik sa nevjerojatnim smislom za melodiju. Slagali smo se od samog početka. Uvijek smo dolazili do zanimljivih ideja. Obično nismo pisali neozbiljne pjesme, mada smo i imali takve. Postoji nešto magično u našem pisanju pjesama.

- Koji su ti najdraži stihovi tvojih pjesama koje si do sada snimila?
Sviđaju mi se riječi pjesama koje nisu toliko popularne, poput 'Miles Away' i 'Devil Wouldn't Recognize You'. Volim tekst pjesme 'Like It Or Not, "I'll be the garden, you be the snake, all of my fruit is yours to take, better the devil that you know, your love will surely grow." Također i riječi 'Paradise', "I can't remember when I was young, I can't explain if it was wrong."

- Upoznaje li te Lourdes s novom glazbom na sceni?
Da, zbog nje sam zavoljela grupu Ting Tings. Postoji bend kojeg obožava, zove se Disco Bitch. Obožavateljica je benda My Chemical Romance, prerasla je Jonas Brothers. Obožava Lady Gagu, Ciaru, Rihannu, T.I. i Justina. Živi s iPod-om u ušima.

- Da li te kritikuje?
Oh da! Moje koncerte, pjesme. Brutalno je iskrena, ne samo sa mnom, s bilo kime, od teme što nosiš do svakog koraka kojeg napraviš. Nosi trenutno isti broj odjeće kao ja, stoga krade moju odjeću, cipele, neprestano je u mojim ormarima. Osjećamo se sada kao prijateljice, borimo se zajedno svake minute. Tipični odnos majke i kćerke kroz pubertet.

- Koja je uloga Lourdes na turneji?
Odjeva plesače, jako je zanimaju frizure i make-up. Talentirana je, može aspolutno dizajnirati svoju liniju odjeće, ima odličan stil. Svi je pitaju što misli o njihovoj odjeći, pitaju nju, ne mene.

20.10.2009. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #