Recenzije albuma

Svoje recenzije šaljite na madonna_blog_hr@hotmail.com

Obožavatelj sanctuary je poslao svoju recenziju koja je obuhvaćena od singla 'Celebration' do komentiranja cijelog istoimenog albuma. Iznio je svoje nezadovoljstvo s nedostatkom pjesama na kompilaciji, te smatra da je Madonna trebala izbaciti singl poput hitova '4 Minutes' ili 'Music', a ne otići u elektronskom smjeru.

SANCTUARY
Iako je ovo kompilacija s najboljim pjesmama (koje već znam i volim), ovaj sam album iščekivao kao i bilo koji drugi Madonnin album. Nakon nekoliko pročitanih tekstova na internetu i dosta loših napisanih stvari poželio sam i ja to nešto reći o tome jer se smatram velikim Madonninim fanom.

Prvo bih krenuo od najavnog singla 'Celebration'. Na ljestvici od 1-5 bih dao ocjenu 3. Pjesma je dobra, ali nije pravi Madonnin hit. Daleko od toga. Jedino što mi se na pjesmi sviđa za 5 je naslov pjesme, jer kao i cijeli album poziva na slavlje ovih 25 godina što je Madonna provela u glazbenoj industriji i napravila velike hitove. Pjesma je previše otišla u elektronskom smjeru, a time nije jednako podobna za sva tržišta. Kad pogledamo na ljestvicama kako je pjesma prošla, Madonna može biti i zahvalna, a da ne spominjem SAD. Mislim da je Madonna trebala postupiti pametnije i napraviti jedan veliki hit poput '4 Minutes' ili 'Music' koji će osvojiti sve ljestvice i pomoći prodaji albuma. A svi znamo da tu funkciju imaju novi singlovi na ovakvim kompilacijama. Ni spot za pjesmu baš nešto ne pomaže. Drugu novu pjesmu, 'Revolver', ne bih puno komentirao jer iskreno, ne znam ni što bih rekao. Čini mi se kao da je ova pjesma trebala biti više za američko tržište, ali mislim da neće biti velikog uspjeha u SAD-u ako izađe kao drugi singl.

E sad, što se tiče cijelog albuma! Nisam preveliki perfekcionist, pa zvuk mogu oprostiti, ali popis pjesama me malo razočarao u smislu kako su birane pjesme. Mislim da je uključeno previše pjesama s prva 4 albuma, pa se tako s prvog albuma pojavljuju svih 5 singlova!!! Najviše me razočaralo izbjegavanje albuma 'Erotica'. I nikako ne vidim razlog tome. Mislil da su 'Deeper And Deeper' i 'Rain' bili jako veliki hitovi, veći i od 'Burning Up' i od niza drugih. Ovim nedostatkom album već puno gubi. Zatim, to što nema 'Human Nature'?! Ovo je stvarno jedna od Madonninih jakih pjesama i vrlo značajnih. Dolazimo do 'Evite'! Što reći? 'Don't Cry For Me Argentina'?! Mislim da je ta pjesma zaslužila biti na ovom albumu. Osim pjesme 'Rain', najviše mi smeta izbjegavanje 'The Power Of Goodbye'. To je jedan od, mogu reći, i najboljih Madonninih uradaka u 90-ima. Možda mala napomena i oko 'Hard Candy' albuma. Iako je osobno pjesmu 'Miles Away' jako volim, ne znam po čemu je prestigla 'Give It 2 Me'??? Što se tiče pozitivnih iznenađenja, to su svakako: 'Drees You Up', 'Who's That Girl', 'Beautiful Stranger' i 'Don't Tell Me'. Zaključno, mislim da je previše zastupljeno starih pjesma iz 80-ih (čak 20), a premalo iz 90-ih (samo 6). Ali sve je to stvar ukusa, tako da to i ne mogu zamjerit previše. Albumu bi dao ocjenu 4-. Do novih pjesma, slavimo uz stare hitove kraljice!

Dubravko, iako postoje nezadovoljstva i pojedine greškice, daje kompilaciji ocjenu 5. Na nadolazećem DVD-u ima zamjerku što kvalitetni spotovi poput 'American Life' nisu stavljeni na DVD.

DUBRAVKO
Kupio sam i dvostruki i jednostruki CD, nije mi jasna ta jednostruka kompilacija, kojom je logikom složena i zašto je uopće izašla osim da nama fanovima izvuku još koju kunu iz džepa, ali svejedno sam je kupio. Zbog artworka koji mi je super, nazvao sam taj cijeli artwork 'crap artwork' jer mi tako djeluje ali mi se svejedno sviđa i drugačiji je. Što se kompilacije tiče, fanovi neće biti zadovoljni jer još fali 20 hitova pa da se zaokruži Madonnina diskografija tako da bi trebalo najmanje tri CD-a. Kako je već netko rekao kompilacije hitova nisu namjenjene samo fanovima koji ionako to sve već imaju, nego i onima koji ne kupuju sve Madonnine albume ali žele ovako na jednom mjestu imati sve te hitove koje su godinama slušali na TV i radiju tako da sam zadovoljan koje su pjesme stavili. Neke su editirane malo drugačije, ali ako su skraćene za par sekundi mislim da nije smak svijeta.

Što se nove dvije pjesme tiče, obje 'Celebration' i 'Revolver' su mi super s tim što mislim da je 'Revolver' loše umixan vokal i da je Madonnin glas pojačan u pjesmi bilo bi puno puno bolje, ovako je stvar malčice tanka. U nekim hrvatskim časopisima dali su 5 zvijezdica, a ja ću isto toliko i zažmiriti na neke sitne greškice koje su se mogle izbjeći da se još malo pažljivije radilo. DVD još nije došao u dućane, pa ne mogu komentirati sliku. Popis pjesama je dobar, obuhvatila je većinu spotova. Jedina zamjerka je što je još moglo na disku stati par odličnih spotova od 'American Life' pa nadalje, ali valjda to čuvaju za neku drugu kolekciju koja će sigurno izaći za par godina jer WB neće stati na ovome. Posjeduje bogat katalog Madonninih pjesama i videozapisa i siguran sam da će svako malo još nešto izlaziti.