[Fan Report - S&S Tour]
Nezaboravni provod na Ušću

Čitatelj Igor je u svom reportu komentirao atmosferu prije ulaza u fan pit, kao i detalje oko nastupa na beogradskom koncertu.

Pošaljite vaše fotke/report na madonna_blog_hr@hotmail.com Hvala!

Izvještaj i slike slijede...

Kada sam došao prije 12 sati vidio sam bilo je oko 60-ak fanova i onda sam se žurio i mislio sam da neću stići da će njih prije pustiti! Nisam imao voucher već sam išao po ulaznice koje sam osvojio u nagradnoj igri na Facebooku - meni je jedan prijatelj kupio već ulaznicu pa tak da sam je držao cijelo vrijeme u ruci! Ruke su mi se počele znojiti od nestrpljivosti! Pokraj mene je došao onaj lik koji je bio u 24 SATA u novinama koji je dao izjavu da je Madonnin sin te da ga je Srbija zatočila! Lik stane baš pokraj mene, a u glavi si mislim daj biježi od mene jer vidim da zaštitari pokazuju na njega da ga obavezno moraju pregledati prije nego što uđe... Nosio je majicu Maksimilijan Ciccone, rekao je kako ima crte lica kao Madonna te da će ga ona zasigurno primijetiti na koncertu! Bojao sam se da me ne bi pustili jer sam presavio ulaznicu, ali sve je bilo ok na kraju!

Photobucket

Photobucket

Ja sam se prije koncerta molio da budem u prvim redovima, prvo sam mislio sigurno ću biti negdje na kraju, ali kad sam se primio za ogradu nisam je više puštao! Vidio sam kako se stara baba preko 60 godina gura u fan pit... AntBoogie se nije slikao sa monom, rekao je da ako se s nama slika da će se morati sa svakim i rekao mi je isto kao tebi da nema vremena... Vidio sam da je Guy uzimao neke stvari od fanova - neki privjesak je jedva uzeo, a jedan fan mu je davao original CD od Madonne ali ga nije uzeo!

Photobucket

Volim inače gledati na neke greškice na koncertu i na neke detalje na koncertu... Primjetio sam da je za vrijeme Candy Shop pjevala: "My sugar is raw, my sugar is raw, hop! My sugar is raw!" Kad sam vidio Madonnu uživo, kad je plesala Candy Shop to je neopisio - sve na njoj se sjaji, izgleda savršeno, nisam primjetio bore baš, noge su izgledale fenomenalno! Čudo nije rekla alright Belgrade već je rekla alright Serbia i thats what I'm talkin about Serbia! Kamerman me je snimao za vrijeme Human Nature i još jedne pjesme te sam bio na velikom screenu! Mislim da je to bila pjesma Miles Away kad sam vrištao i radio neke gluposti kad je uperio kamerom u mene... Music sam isto kao i ti jedva čekao da prođe ali sam pjevao neke djelove bezvoljno :). Pogledala me je par puta za vrijme koncerta - e da sam onda mogao vrijeme zaustaviti! Za vrijeme Ray of Light sam se smijao i pljeskao, a ona me je gledala i uzvratila mi osmijeh to je nešto što ću pamititi do kraja života... Vidio sam kad su se udarali s jastucima, baš sam se danas smijao kad sam puštao snimke, vidio sam dosta toga, da sam sve snimao mogao sam napraviti vidio Behind the scenes! Očekivao sam da će mi Madonna barem nešto baciti... ali naočale su odletile Miles Away od mene :(. Za vrijeme La Isla Bonita fanovi su počeli pjevati Aleeeeo Aleeeooo što su pokupili sa DVD Sticky & Sweet iz Buenos Airesa. Frozen je bio savršen! Open open when your heart is not open! Žao mi je što nije došla na drugu stranu za vrijme Give It 2 Me i nije me dodirnula :(! Htio sam snimiti neke najbolje Madonnine nastupe ali isto tako sam htio uživati u Madonni pa sam snimio manje od pola :( ali nema veze super sam se proveo!

Photobucket

Photobucket

Na kraju koncerta sam i ja kupio bedževe - jedan s nastupa Vogue i jedan s promotivnom slikom S&S turneje! Vidio sam jedna je čovjek prodavao majce za 1 500 dinara ja mislim vrlo kvalitetne ali pošto je bio kraj nisam je uzeo... Ja sam si kupio Madonninu majcu bez natpisa sa slikom iz nastupa Human Nature, te Madonna šešir.

Photobucket

29.08.2009. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #