Što fanovi misle o novom singlu 'Celebration'?

Pošaljite i vi vaše recenzije pjesme 'Celebration' na email - madonna_blog_hr@hotmail.com! Hvala!

Alesandro
Budući da Madonnu i njen svestrani rad pratim od samih početaka, imam pokoju godinu više od nekih koji su je otkrili kasnije, dozvolite mi da kažem i ja svoje; 'Celebration' je samo pjesma i tu sve ostaje! Pravim fanovima te kompilacije i onako nikad nisu zvučale previše interesantnom, budući da imamo sve albume, u svim mogućim LP, CD i sličnim izdanjima. Stoga, ovak GHV3 je za mene samo normalna kompilacija s kojom Madonna zaokružuje jedan veliki dio svoje karijere, ali i okreće novu stranicu u životu i prelazi s Warnera na drugog konja. Naravno da je morala ubaciti nešto novo, pa je to ta 'Celebration', pjesma s kojom ćemo svi ove sezone plesati - mada je velika konkurencija novi hit od Sophie Ellis Bextor! Dancin' dancin' dancin'! Za par godina ćemo se sjetiti pjesme 'Celebration' i onda tek moći suditi! Meni se osobno jako sviđa! Ako joj baš moram tražiti dlaku u jajetu, onda je to možda manjak glasa u prvom planu - barem na jednom dijelu pjesme! Sjetite se pjesme 'Like A Prayer' i kad ona kaže heaven help me! Eto, to je to! Madonna je one love, one religion!

Fakero
Mislim da je malo smorila s tim hasitating, waiting, time is up, tick-tock, I wanna party i sl. Ona samo pjeva o tome kako se njoj zabavlja, kako nam ponestaje vremena (prije bih rekao da se osvrće na svoju starosnu dob), pjeva kako je nitko neće zaustaviti i slične, po meni, smorne stihove. Malo je dosadila s tim. I znam da će te sada reći nešto na foru: "Ona je Madonna. Sve je s razlogom, može joj se. Želi da se prilagodi mlađoj publici"... itd. Pa šta drugo da očekujem, počeli ste da se ponavljate kao i Madonna (bez uvrede). Navikli smo na stalne promjene i taman kad očekuješ nešto novo od nje, ona opet dođe s dance pjesmuljkom i Marilyn-inspired radom. Dokle? I nemojte mi govoriti da ne slušam ako mi se ne sviđa (jer i neću), ali me nervira koliko hvale zadnje albume, a oni su bash trashy. Mislim da ona živi na staroj slavi. Da, ona i dalje pleše i skače i svi je smatraju energičnom bakicom, ali što se tiče muzike je sramota. Bas ono SRAMOTA! Mislim da je Nenad u pravu. Počela je da se prilagođava kako bi održala sebe 'živom'. Face it - nobody's perfect (not even Madonna). Napravila je jednu od najvećih karijera na svijetu, mislim da je vrijeme za STOP. Ovako samo kvari sve ono što je iza sebe ostavila!


Pošaljite i vi vaše recenzije pjesme 'Celebration' na email - madonna_blog_hr@hotmail.com! Hvala!

06.08.2009. · Ostavi komentar (8) · Isprintaj · #