< | srpanj, 2009 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Promocija albuma po Europi Francuska The Voice (glasina) Italija 08.03. 20h10 TV talk show Che Tempo Che Fa SAD 09.03. The Today Show intervju 10.03. The Today Show intervju 11.03. Howard Stern Show 16.03. The Ellen Show cijeli tjedan 29.03. iHeartRadio Music Awards Velika Britanija 14.03. The Jonathan Ross Show The Voice (glasina)
- Novi 13. studijski album "Rebel Heart"
Krajem prošle godine fanovima diljem svijeta stigla je neočekivana glazbena poslastica – Kraljica Popa iznenada je objavila nekolicinu potpuno novih pjesama, predvođenih singlom "Living For Love".
Za Madonnu ovo je 13. po redu studijsko izdanje, a nasljeđuje album "MDNA" iz 2012. godine. Na pjesmama s albuma je radila s iznimno zvučnim glazbenim imenima, među kojima su Diplo ("Living For Love", "Bitch I’m Madonna", "Unapologetic Bitch"), Kanye West ("Illuminati"), DJ Dahi & Blood Diamonds, Avicii ("Devil Pray") kao i Nicki Minaj.
- Koncertna turneja "The Rebel Heart Tour"
Turneja The Rebel Heart Tour kreće 29.08. u Miamiju u dvorani American Airlines Arena, koja otvara sjevernoamerički dio turneje koji obilazi koncerte u rujnu i listopadu. U studenom će započeti europsku turneju u Kolnu, te ide u posjetu velikig gradova Prag, Berlin, Stockholm i dr. Ukupno će održati 20 do 25 europskih koncerata. The Rebel Heart Tour turneju producira Live Nation Global Touring, pod vodstvom direktora Artura Fogela. Rebel Heart je Fogelova peta turneja s Madonnom, suradnja koja je producirala više od 1 milijardu američkih dolara, 7.8 milijuna prodanih ulaznica za 289 koncerata. To je prosječno po koncertu zarada 3.8 američkih dolara i 27.227 prisutnih u publici, što čini Madonnu najuspješnijim ženskim izvođačem na turneji.
- Režiranje filma baziran na noveli "The Impossible Lives of Greta Wells"
Madonna.blog.hr kroz svoj devetogodišnji rad svakodnevno obavještava i informira čitatelje o glazbenoj karijeri i privatnom životu glazbene ikone Madonne. Blog je u velikom periodu prikupio veliku bazu posjetitelja iz regiona i stranih zemalja. Čitatelji svojim izvještajima s koncerata i drugim informacijama su pridonijeli uspjehu ove fan stranice!
Uredništvo Blog.hr: Nešto najiscrpnije i najsveobuhvatnije na netu što se uopće u Hrvatskoj može pronaći, a vezano uz Madonnu, blog je www.madonna.blog.hr. Usuđujemo se reći da bi ovaj blog, preveden na engleski slobodno mogao konkurirati za službeni fan club, jer autor ovog bloga kao da 24 sata dnevno živi Madonnin život i donosi nam sve potankosti i pojedinosti vezane uz njenu karijeru i privatni život. Naravno, sve začinjeno super fotografijama. Ocjena za 10.
Uspio sam intervjuirati Madonnine suradnike, dugogodišnju prateću vokalisticu Donnu De Lory i plesače Mihrana Kirakosyana i Julla Webera.
- Confessions of a Dancer
- Ekskluzivni intervju s Donnom De Lory
- Jull Weber
+ madonnabloghr@gmail.com +facebook.com/madonnablog.hr +twitter.com/runaway_lover +universalmusic.hr/ +madonna.com +instagram.com/madonna +facebook.com/madonna +youtube.com/madonna +plus.google.com/+Madonna +flickr.com/madonnaphotos
Izabrani finalisti natječaja za modne suradnike
Lupa Promotion
Predstavnici organizatora Madonninog koncerta u suradnji s vrhunskim frizerskim stručnjakom Stevom detaljno su pregledali sve zaprimljene prijave i izabrali finaliste natječaja za modne suradnike na Madonninom koncertu 20.kolovoza na ljubljanskom Hipodromu Stožice. Kandidati koji su imali najbolje prijave sada čeka drugi krug izbora tijekom kojeg će u žiriju sjediti i predstavnici Madonnine produkcije. Oni će, naime, sa svakim finalistom napraviti telefonski razgovor i tako provjeriti njihovu stručnost, poznavanje engleskog jezika, te spremnost za rad na koncertu.
U uži krug se plasiralo 12 kandidata iz svih traženih kategorija: frizeri, vizažisti i stilisti, a kako točan broj potrebnih suradnika nije poznat, može se dogoditi da predstavnici Madonnine produkcije izaberu sve finaliste ukoliko budu zadovoljni njihovim vještinama.
Imena finalista koji će u drugom krugu morati zadovoljiti stroge kriterije međunarodnog žirija nećemo otkrivati zbog nesmetanog održavanja natječaja, te zaštite njihove privatnosti, a njihova imena ćemo objaviti tek po završetku koncerta. Na natječaj se prijavilo stotinjak kandidata od čega je čak polovica bila iz Hrvatske, zatim je najviše kandidata bilo iz susjedne Slovenije, a nekoliko prijava je bilo i iz Srbije, te Bosne i Hercegovine.
ULAZNICE
Ulaznice za ovaj veliki spektakl mogu se kupiti na prodajnim mjestima Eventima kao što su Petrol, Big Bang, Kompas, E-studentski servisi, Alpetour, Hiša vstopnic u Cityparku, EuroParku u Hali Tivoli ili na www.eventim.si. Osim toga, ulaznicu za Madonnin koncert u Ljubljani bit će moguće kupiti na internet stranicama; u Hrvatskoj na www.eventim.hr, u Austriji na www.oeticket.com, u Mađarskoj na www.eventim.hu i u Italiji www.ticketone.it.
Cijene ulaznica:
GOLDEN CIRCLE: 110,00 EUR
I. kategorija : 90,00 EUR
II. kategorija : 75,00 EUR
III. kategorija: 60,00 EUR
Sticky Experience: 360,00 EUR
VIP Sweet Experience: 550,00 EUR
VIP TRIBINA: 300,00 EUR