Kako je Madonna postala novo lice Louis Vuittona

Novi broj francuskog izdanja časopisa Vogue sadrži intervju s Marc Jacobsom. Pored ostalih pitanja, dotakli su se Madonne i njene suradnje s Louis Vuitton. Marc Jacobs je inače američki modni dizajner i kreativni direktor francuske luksuzne modne kuće Louis Vuitton, te je zaslužan za outfite koje Madonna nosi na promotivnim fotografijama za Louis Vuitton.

Vogue: Kako je došlo do ideje da Madonna postane zaštitno lice Louis Vuittona?
Marc Jacobs: Jako sam ponosan što je zapravo to bila moja ideja. Na njenom posljednjem koncertu u Francuskoj ostao sam oduševljen njenom sposobnošću za promjene. Jednog jutra, kada sam došao na svoje radno mjesto u Louis Vuittonu zbog odabira novog lica za ovu kampanju, glavnom direktoru sam predložio Madonnu. Poslao sam joj poruku i nakon deset minuta je prihvatila poziv. Sa sobom uvijek nosi Blackberry. Objasnio sam joj da je riječ o pariškom stilu, a ako itko postoji tko razumije stil, to je ona, moda joj nije nepoznata. Photoshoot je sniman jednog popodneva u okruženju ljudi koji imaju povjerenje jedno u drugo, atmosfera je bila mirna.

Vogue: Kružile su glasine da ste joj platili 10 milijuna dolara za snimanje?
Marc Jacobs: Ja zaista ne znam o kojoj se svoti radilo, ali ta brojka je daleko od istine. Madonna je pristala zbog drugog razloga, ne zbog novca, jer je prihvatila snimanje prije samih pregovora. Oko financija su se dogovorili njen menadžer i glavni direktor ove modne kuće, Antonie Arnault.

21.01.2009. · Ostavi komentar (4) · Isprintaj · #