| < | ožujak, 2007 | > | ||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | 3 | 4 | |||
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
| 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
Promocija albuma po Europi Francuska The Voice (glasina) Italija 08.03. 20h10 TV talk show Che Tempo Che Fa SAD 09.03. The Today Show intervju 10.03. The Today Show intervju 11.03. Howard Stern Show 16.03. The Ellen Show cijeli tjedan 29.03. iHeartRadio Music Awards Velika Britanija 14.03. The Jonathan Ross Show The Voice (glasina)
- Novi 13. studijski album "Rebel Heart"
Krajem prošle godine fanovima diljem svijeta stigla je neočekivana glazbena poslastica – Kraljica Popa iznenada je objavila nekolicinu potpuno novih pjesama, predvođenih singlom "Living For Love".
Za Madonnu ovo je 13. po redu studijsko izdanje, a nasljeđuje album "MDNA" iz 2012. godine. Na pjesmama s albuma je radila s iznimno zvučnim glazbenim imenima, među kojima su Diplo ("Living For Love", "Bitch I’m Madonna", "Unapologetic Bitch"), Kanye West ("Illuminati"), DJ Dahi & Blood Diamonds, Avicii ("Devil Pray") kao i Nicki Minaj.

- Koncertna turneja "The Rebel Heart Tour"
Turneja The Rebel Heart Tour kreće 29.08. u Miamiju u dvorani American Airlines Arena, koja otvara sjevernoamerički dio turneje koji obilazi koncerte u rujnu i listopadu. U studenom će započeti europsku turneju u Kolnu, te ide u posjetu velikig gradova Prag, Berlin, Stockholm i dr. Ukupno će održati 20 do 25 europskih koncerata. The Rebel Heart Tour turneju producira Live Nation Global Touring, pod vodstvom direktora Artura Fogela. Rebel Heart je Fogelova peta turneja s Madonnom, suradnja koja je producirala više od 1 milijardu američkih dolara, 7.8 milijuna prodanih ulaznica za 289 koncerata. To je prosječno po koncertu zarada 3.8 američkih dolara i 27.227 prisutnih u publici, što čini Madonnu najuspješnijim ženskim izvođačem na turneji.

- Režiranje filma baziran na noveli "The Impossible Lives of Greta Wells"

Madonna.blog.hr kroz svoj devetogodišnji rad svakodnevno obavještava i informira čitatelje o glazbenoj karijeri i privatnom životu glazbene ikone Madonne. Blog je u velikom periodu prikupio veliku bazu posjetitelja iz regiona i stranih zemalja. Čitatelji svojim izvještajima s koncerata i drugim informacijama su pridonijeli uspjehu ove fan stranice!
Uredništvo Blog.hr: Nešto najiscrpnije i najsveobuhvatnije na netu što se uopće u Hrvatskoj može pronaći, a vezano uz Madonnu, blog je www.madonna.blog.hr. Usuđujemo se reći da bi ovaj blog, preveden na engleski slobodno mogao konkurirati za službeni fan club, jer autor ovog bloga kao da 24 sata dnevno živi Madonnin život i donosi nam sve potankosti i pojedinosti vezane uz njenu karijeru i privatni život. Naravno, sve začinjeno super fotografijama. Ocjena za 10.
Uspio sam intervjuirati Madonnine suradnike, dugogodišnju prateću vokalisticu Donnu De Lory i plesače Mihrana Kirakosyana i Julla Webera.
- Confessions of a Dancer
- Ekskluzivni intervju s Donnom De Lory
- Jull Weber
+ madonnabloghr@gmail.com +facebook.com/madonnablog.hr +twitter.com/runaway_lover +universalmusic.hr/ +madonna.com +instagram.com/madonna +facebook.com/madonna +youtube.com/madonna +plus.google.com/+Madonna +flickr.com/madonnaphotos

Danas, 22. ožujka je izašla Madonnina modna linija 'M By Madonna' u svim H&M trgovinama širom svijeta. 'M By Madonna' je druga kolekcija koju je Madonna dizajnirala za švedskog modnog giganta, modnu kuću Hennes&Mauritz. Izradu nove linije 'M by Madonna' je pratila Margareta van den Bosch, glavna dizajnerica za H&M. Kreativni tim H&M-a oduševljen je suradnjom s Madonnom, koja ih je iznenadila apsolutnom angažiranošću oko najmanjih detalja. "Madonna ima neobičan osjećaj za modu i trendove. Nisu joj promakli ni najsitniji detalji. Bit će puno zaljubljenika u 'M by Madonna' jer se radi o stvarima koje su nosive za svaku sezonu. Kolekcija je impresivna, a za šeširima će svi izgubiti glavu.", jednom prilikom izjavila je Margareta van der Bosch.

I Madonna je oduševljena suradnjom s H&M-om, modnom kućom koja ju je naučila mnogo toga o modi. "Moj najveći izazov bio je napraviti odjeću koja izgleda chic i skupo, ali koja je zapravo vrlo pristupačna po cijenama. Kad sam ulazila u projekt, obećala sam si kako neću dizajnirati ništa što ne bih i sama nosila. Ne skrivam da sve ove godine naprosto obožavam modu", kaže Madonna i dodaje: "Raditi s Margaretom bilo je izuzetno, uzbudljivo iskustvo i jako se veselim što ću zajedno s ostatkom svijeta nositi M by Madonna."

'M By Madonna' kolekcija odražava bezvremenski, jedinstven i uvijek glamurozan stil modne ikone Madonne. Uključuje glamurozne topove, kostime, haljine, trendy jakne, sakoe, različite suknje i kimono haljine. Boje i materijali koje prevladavaju su: bijela, crna, siva, bež te svila, vuna, viskoza, likra. Odjeća je ukrašena malim 'M' logom. Linija također uključuje modne dodatke, sunčane naočale, tašne, kaiševe. Cijene se kreću od 15 do 330 eura, koliko je potrebno izdvojiti za kožnu jaknu, najekskluzivniji primjerak nove kolekcije. Zahvaljujući Madonninom osjećaju za detalje, turban je ponovno postao modni hit, tako da u vašim H&M trgovinama možete kupiti i svilene crne turbane. Madonna je nedavno nosila predivnu bijelu 'M By Madonna' haljinu na H&M partyu u Londonu, te naočale sa 'M' logom kada je išla u teretanu.

Reklamu, čiji scenarij ste mogli ekskluzivno pročitati na ovom blogu, je režirala Madonna! To je prvi Madonnin rad kao režiser a reklama je snimana u Londonu. Muziku za reklamu je uradio William Orbit, producent njenog albuma 'Ray Of Light' iz 1998. Ta instrumentalna pjesma nosi naziv 'Purdy'. Reklama se počela puštati 8. ožujka na svjetskim TV stanicama. Poznati fotograf Steven Klein je snimio reklamu.

Danas će nekoliko prvih posjetitelja H&M trgovine u nekim zemljama kao što su Njemačka, Švedska, SAD, Francuska, Norveška, Švicarska, Danska, dobiti 'M By Madonna' kapute!

