| < | kolovoz, 2006 | > | ||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
| 28 | 29 | 30 | 31 | |||
Promocija albuma po Europi Francuska The Voice (glasina) Italija 08.03. 20h10 TV talk show Che Tempo Che Fa SAD 09.03. The Today Show intervju 10.03. The Today Show intervju 11.03. Howard Stern Show 16.03. The Ellen Show cijeli tjedan 29.03. iHeartRadio Music Awards Velika Britanija 14.03. The Jonathan Ross Show The Voice (glasina)
- Novi 13. studijski album "Rebel Heart"
Krajem prošle godine fanovima diljem svijeta stigla je neočekivana glazbena poslastica – Kraljica Popa iznenada je objavila nekolicinu potpuno novih pjesama, predvođenih singlom "Living For Love".
Za Madonnu ovo je 13. po redu studijsko izdanje, a nasljeđuje album "MDNA" iz 2012. godine. Na pjesmama s albuma je radila s iznimno zvučnim glazbenim imenima, među kojima su Diplo ("Living For Love", "Bitch I’m Madonna", "Unapologetic Bitch"), Kanye West ("Illuminati"), DJ Dahi & Blood Diamonds, Avicii ("Devil Pray") kao i Nicki Minaj.

- Koncertna turneja "The Rebel Heart Tour"
Turneja The Rebel Heart Tour kreće 29.08. u Miamiju u dvorani American Airlines Arena, koja otvara sjevernoamerički dio turneje koji obilazi koncerte u rujnu i listopadu. U studenom će započeti europsku turneju u Kolnu, te ide u posjetu velikig gradova Prag, Berlin, Stockholm i dr. Ukupno će održati 20 do 25 europskih koncerata. The Rebel Heart Tour turneju producira Live Nation Global Touring, pod vodstvom direktora Artura Fogela. Rebel Heart je Fogelova peta turneja s Madonnom, suradnja koja je producirala više od 1 milijardu američkih dolara, 7.8 milijuna prodanih ulaznica za 289 koncerata. To je prosječno po koncertu zarada 3.8 američkih dolara i 27.227 prisutnih u publici, što čini Madonnu najuspješnijim ženskim izvođačem na turneji.

- Režiranje filma baziran na noveli "The Impossible Lives of Greta Wells"

Madonna.blog.hr kroz svoj devetogodišnji rad svakodnevno obavještava i informira čitatelje o glazbenoj karijeri i privatnom životu glazbene ikone Madonne. Blog je u velikom periodu prikupio veliku bazu posjetitelja iz regiona i stranih zemalja. Čitatelji svojim izvještajima s koncerata i drugim informacijama su pridonijeli uspjehu ove fan stranice!
Uredništvo Blog.hr: Nešto najiscrpnije i najsveobuhvatnije na netu što se uopće u Hrvatskoj može pronaći, a vezano uz Madonnu, blog je www.madonna.blog.hr. Usuđujemo se reći da bi ovaj blog, preveden na engleski slobodno mogao konkurirati za službeni fan club, jer autor ovog bloga kao da 24 sata dnevno živi Madonnin život i donosi nam sve potankosti i pojedinosti vezane uz njenu karijeru i privatni život. Naravno, sve začinjeno super fotografijama. Ocjena za 10.
Uspio sam intervjuirati Madonnine suradnike, dugogodišnju prateću vokalisticu Donnu De Lory i plesače Mihrana Kirakosyana i Julla Webera.
- Confessions of a Dancer
- Ekskluzivni intervju s Donnom De Lory
- Jull Weber
+ madonnabloghr@gmail.com +facebook.com/madonnablog.hr +twitter.com/runaway_lover +universalmusic.hr/ +madonna.com +instagram.com/madonna +facebook.com/madonna +youtube.com/madonna +plus.google.com/+Madonna +flickr.com/madonnaphotos
Sarajevo X: Ovih dana pažnju javnosti privukao je veliki plakat za reklamnu kampanju H&M pop-pjevačice Madonne na zadnjen zidu milanske katedrale.
Plakat Amerikanke talijanskog porijekla, pravim imenom Louise Veronica Ciccone, izvješen je 7. augusta, samo dan nakon njenog velikog koncerta u Rimu u sklopu svjetske turneje "Confession Tour". Između ostaloga, "kraljica popa" na pozornici se pojavljuje raspeta na križu od ogledala i okrunjena trnjem, što je izazvalo osudu crkvene javnosti koja je optužuje za zloupotrebu kršćanskih simbola. Ruska pravoslavna crkva svoje je vjernike zbog tog pozvala na bojkot prvog koncerta američke pop-zvijezde 11. septembra u Moskvi.

Uprkos tome, odgovorni milanske katedralne župe odlučili su da će njen plakat, na kojem Madonna - "zakopčana do grla" i spuštena pogleda - reklamira sportsku jaknu, ostati na zidu katedrale mjesec dana, koliko je ugovoreno s modnom kućom. Prihodi od te reklame namijenjeni su obnovi katedrale, "pa nije riječ o beatifikaciji", poručuje katedralni vikar Luigi Manganini.
Ugovor s marketinškom firmom o plakatu odavno je potpisan, mnogo prije najnovije polemike s Madonnom, pojašnjava Manganini, dodajući kako se tada nije imalo šta prigovoriti načinu na koji je Madonna prikazana na plakatu, i koji je "korektan i nimalo provokativan".

Milanska katedrala već neko vrijeme iznajmljuje lijevu zadnju stranu u reklamne svrhe, kako bi se pokrili troškovi restauriranja, a svaki se reklamni plakat prethodno pažljivo razmotri.
Sličan je spor izbio u Rimu u uskrsno vrijeme, kada je jedna crkva u središtu grada izvjesila plakat na kojemu firma Sony reklamira film "Da Vinčijev kod", koji je izazvao oštre kritike crkvene javnosti diljem svijeta. Odgovorni u toj crkvi, naime, nisu bili upoznati sa sadržajem plakata pri potpisivanju ugovora. No, uspjeli su se sporazumjeti sa Sonyjem te je nakon sedam dana sporni plakat povučen.