| < | srpanj, 2006 | > | ||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 31 | ||||||
Promocija albuma po Europi Francuska The Voice (glasina) Italija 08.03. 20h10 TV talk show Che Tempo Che Fa SAD 09.03. The Today Show intervju 10.03. The Today Show intervju 11.03. Howard Stern Show 16.03. The Ellen Show cijeli tjedan 29.03. iHeartRadio Music Awards Velika Britanija 14.03. The Jonathan Ross Show The Voice (glasina)
- Novi 13. studijski album "Rebel Heart"
Krajem prošle godine fanovima diljem svijeta stigla je neočekivana glazbena poslastica – Kraljica Popa iznenada je objavila nekolicinu potpuno novih pjesama, predvođenih singlom "Living For Love".
Za Madonnu ovo je 13. po redu studijsko izdanje, a nasljeđuje album "MDNA" iz 2012. godine. Na pjesmama s albuma je radila s iznimno zvučnim glazbenim imenima, među kojima su Diplo ("Living For Love", "Bitch I’m Madonna", "Unapologetic Bitch"), Kanye West ("Illuminati"), DJ Dahi & Blood Diamonds, Avicii ("Devil Pray") kao i Nicki Minaj.

- Koncertna turneja "The Rebel Heart Tour"
Turneja The Rebel Heart Tour kreće 29.08. u Miamiju u dvorani American Airlines Arena, koja otvara sjevernoamerički dio turneje koji obilazi koncerte u rujnu i listopadu. U studenom će započeti europsku turneju u Kolnu, te ide u posjetu velikig gradova Prag, Berlin, Stockholm i dr. Ukupno će održati 20 do 25 europskih koncerata. The Rebel Heart Tour turneju producira Live Nation Global Touring, pod vodstvom direktora Artura Fogela. Rebel Heart je Fogelova peta turneja s Madonnom, suradnja koja je producirala više od 1 milijardu američkih dolara, 7.8 milijuna prodanih ulaznica za 289 koncerata. To je prosječno po koncertu zarada 3.8 američkih dolara i 27.227 prisutnih u publici, što čini Madonnu najuspješnijim ženskim izvođačem na turneji.

- Režiranje filma baziran na noveli "The Impossible Lives of Greta Wells"

Madonna.blog.hr kroz svoj devetogodišnji rad svakodnevno obavještava i informira čitatelje o glazbenoj karijeri i privatnom životu glazbene ikone Madonne. Blog je u velikom periodu prikupio veliku bazu posjetitelja iz regiona i stranih zemalja. Čitatelji svojim izvještajima s koncerata i drugim informacijama su pridonijeli uspjehu ove fan stranice!
Uredništvo Blog.hr: Nešto najiscrpnije i najsveobuhvatnije na netu što se uopće u Hrvatskoj može pronaći, a vezano uz Madonnu, blog je www.madonna.blog.hr. Usuđujemo se reći da bi ovaj blog, preveden na engleski slobodno mogao konkurirati za službeni fan club, jer autor ovog bloga kao da 24 sata dnevno živi Madonnin život i donosi nam sve potankosti i pojedinosti vezane uz njenu karijeru i privatni život. Naravno, sve začinjeno super fotografijama. Ocjena za 10.
Uspio sam intervjuirati Madonnine suradnike, dugogodišnju prateću vokalisticu Donnu De Lory i plesače Mihrana Kirakosyana i Julla Webera.
- Confessions of a Dancer
- Ekskluzivni intervju s Donnom De Lory
- Jull Weber
+ madonnabloghr@gmail.com +facebook.com/madonnablog.hr +twitter.com/runaway_lover +universalmusic.hr/ +madonna.com +instagram.com/madonna +facebook.com/madonna +youtube.com/madonna +plus.google.com/+Madonna +flickr.com/madonnaphotos
Madonna je vlasnica najprovokativnijeg videospota. Njezin spot za pjesmu 'Like a Prayer' našao se na vrhu liste videospotova koji su kroz povijesti izazvali najviše kontroverzi. Istraživanje je proveo MTV u povodu 25 godina emitiranja ove svjetski popularne glazbene televizije. Spot u kojem Madonna pleše oko križeva u plamenu te vodi ljubav s crnim Isusom podigao je puno prašine kada je objavljen 1989. godine, a image Madonne dan danas je ostao obilježen istom ikonografijom. Spot je te daleke 1989. godine, osim kritika i zabrana, također i hvaljen i zbog otvorenog kritiziranja diskriminacije i vjere.

Madonna, jedna od ikona MTV ere, upravo je na toj televiziji bila i više puta zabranjivana zbog sadržaja svojih spotova. MTV je 1990. godine tako odbio emitirati njezin spot za pjesmu 'Justify My Love', zbog seksualnog sadržaja, a spotovi 'Erotica' i 'What it Feels Like For a Girl' 1992. i 2001. godine bili su osuđeni samo na emitiranje noćnom programu.
Na MTV-evoj listi '100 Videos That Broke The Rules' drugo mjesto zauzela je Britney Spears sa spotom 'Baby One More Time' iz 1999. godine, a Michael Jackson je tek treći sa spotom 'Thriller' iz 1983. godine. Četvrto i peto mjesto ponovno zauzima 'kraljica popa' sa spotovima 'Ray Of Light' i 'Vogue', a iza njih je opet Michael Jackson zajedno sa svojom sestrom Janet i videospot 'Scream', za koji se vjeruje da je najskuplji spot svih vremena.
Sedmo mjesto liste najkontroverznijih spotova zauzima Robbie Williams i njegov 'Rock DJ' u kojoj si pjevač guli kožu i čupa meso do kostiju, što je MTV bio prisiljen emitirati samo u kasnovečernjim terminima. Na listi su se među ostalima našli i Eric Prydz sa spotom 'Call on Me', Jamiroquai s 'Virtual Insanity' i Spice Girls s 'Wannabe'. Čitavi Top 100 spotova koji su promijenili svijet bit će emitiran na MTV-u 1. kolovoza, za njegov 25. rođendan.
Top 10:
1. Madonna, Like a Prayer
2. Britney Spears, Baby One More Time
3. Michael Jackson, Thriller
4. Madonna, Ray of Light
5. Madonna, Vogue
6. Michael and Janet Jackson, Scream
7. Robbie Williams, Rock DJ
8. Eric Prydz, Call on Me
9. Jamiroquai, Virtual Insanity
10. Spice Girls, Wannabe
- Madonna: Like A Prayer
http://www.youtube.com/watch?v=icrUkBaSefs
- Madonna: Vogue
http://www.youtube.com/watch?v=HCUiYd35pSI
- Madonna: Ray Of Light
http://www.youtube.com/watch?v=7HHvybKXjt8