Šta drugi misle o Madonni...

STING
Ona je jaka, provokativna, neprevaziđena. Tijekom godina smo bili svjedoci njene evolucije od pametnice iz predgrađa do mladenke, od božice do yogija. Njen um je slavljen kao i njeno tijelo, koliko se boji toliko i želi, vodi i istodobno slijedi druge... žena koja je u cjelosti žena.

ALANIS MORISSETTE
Jako poštujem Madonnu. Divim se njenoj fleksibilnosti i snazi u ovom ludom poslu. Sjećam se kada sam je gledala na TV-u sa svojih 17 godina, kada je pričala o slobodi u vrijeme kada sam ja otkrivala svoju seksualnost.

CHER
Postoji nešto kod nje što ne volim. Zlobna je. Može si priuštiti da bude više velikodušnija.

JENNIFER LOPEZ
Da li je Madonna dobra zabavljačica? Da. Da li je dobra glumica? Ne.

MARIAH CAREY
Mislim da je Madonna predivna, iako je rekla neke gadosti o meni.

MICHAEL JACKSON
Šta je to što je čini tako velikom? Nije dobra pjevačica ni plesačica. Samo zna kako se dobro reklamirati.

BRITNEY SPEARS
Mislim da mi je bila muž u prošlom životu.

WHITNEY HOUSTON
Ako moja djeca ispadnu kao Madonna, udavit ću ih.

BOY GEORGE
Uspoređujući Madonnu sa Marilyn Monroe je kao uspoređujući Raquel Welch sa autobusom!

SEANN PENN
Svi su se zanimali samo za nju. Ja sam samo bio bradavica pričvršćena za to.

JEAN-PAUL GAULTIER
Madonna je moda.

BENJAMIN BRATT
Madonna je mislim jedina na svijetu koja može hetero ženu pretvoriti u homo ili homo muškarca u hetero.

COURTNEY LOVE(1993.)
Zeznuto je nju imati za neprijatelja. Ne želim da zna išta o meni, jer će to prekopirati veoma brzo. Nikad neće moći pisati tekstove kao ja, i čak ako se pojavi na bini sa gitarom, to neće dugo trajati. Boli me briga koliko arogantno zvuči, ali samo gledajte: njen slijedeći spot će zvučati žešće, imat će razmazan tuš na očima. I to sam ja.

...a vaše mišljenje o Madonni je...

09.08.2005. · Ostavi komentar (18) · Isprintaj · #