Dobar blog daleko se čuje...

Nakon što sam slučajno posjetio PopDirt.com iznenadio sam se da je neko ko ne govori jezicima sa prostora bivše yuge ipak posjetio moj blog i preporučio ga ostalima. Madonna blog hr je koliko znam jedina Madonnina fan stranica koja je objavila slike iz magazina VOGUE. Urednici časopisa Vogue su zabranili Madonninim fan stranicama(na koje su naišli) da objave te slike i vlasnici tih stranica su ih morali izbrisati. Do mog bloga nisu dosli :D, pa su fanovi dolazili sa Madonninih fan stranica na moj blog zbog tih slika te mi je anketa prekinuta zbog velike posjete!:( Inače taj broj magazina "Vogue" gdje je Madonna na naslovnoj, nije jos izasao pa se ne smiju objavljivati te slike prije izlaska, a ja sam objavio hehe :D, NO RULES HERE!

Moj blog na PopDirt.com možete vidjeti OVDJE. Zahvalio bi se Alexu što je objavio u postu moj blog. Thank you Alex for publishing my blog address! ;)

18.07.2005. · Ostavi komentar (10) · Isprintaj · #