Madonni 20 miliona dolara za reklamiranje "Versacea"

Iako su pop kraljica Madonna i modna dizajnerica Donatella Versace velike prijateljice,u poslu nema sentimentalnosti i Madonna je uzela velike novac za prezentiranje njenih novih modela.Prvi oglasi,koji su se već pojavili na stranicama poznatih svjetskih modnih magazina,prikazuju popularnu pjevačicu kao menadžericu u modernom uredu u kojem telefonira,radi za računalom i čak liže marke za pisma.Donatellini modeli za bogatu zaposlenu ženu sastoje se od predivnih haljina koje bi se mogle nositi i na crvenom tepihu i kombinacije crnih i bijelih elegantnih hlača s prepoznatljivom "Versace" šarenom košuljom.Dizajnerica je izjavila,da je nakon Nicole Kidman,Paris Hilton,Charlize Theron,Ume Thurman odabrala 46-godišnju pjevačicu za propagiranje nove kolekcije za proljeće i ljeto 2005. jer je ona poznata po svom osobnom stilu.Prihvataju je žene svih dobi i njena velika prijateljica već dugi niz godina.Cijela akcija će koštati 20 miliona dolara u što je uključen i honorar za poznatog modnog fotografa Maria Testina koji je i na Madonni pokazao svoje fotografsko umijeće.

10.01.2005. · Ostavi komentar (1) · Isprintaj · #