Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 24.01.2007.

napokon i ja nasla malo vremena......

kod mene nista novo...stalno iste stvari vrte se u mojoj glavi....
stalno isti filmovi, isti snovi, iste zelje.....
nemam volje ni zelje za nekim pokretom, neka se sve odvija svokim tokom....
znam da bi maybe oko nekih stvari ja trebala isto nesto pridonjet....al zasto bi se samo ja trudila...nema smisla.....

dosta mi je vec skole i svega...totalno sam izludena tom cinjenicom da cu opet morat sjedit za stolom i ucit, moja stara me vec pila....i vrti neki svoj film.....
stalno mi nabija na nos neke stvari.....o ucenju, o ponasanju......ma o svemu.....
meni su zivci od silnog nerviranja u zadnjih nekoliko mjeseci postali minimala.....poludim za cas......

svaki dan idem u skolu i nikog neprimjecujem.....neda mi se zamarat nekim cudnim facama....
svi mi se obracaju i nes zapitkuju a meni se neda niti jednu rijec izustit.....samo sjedim na satu ko stup nis neslusam, samo crtam, pisem pijesme na klupu.....i onda me odjednom svaki put obuzme neki cudan osjecaj....neka tuga, nostalgija......
SVE MI SE OKRENE, PRETVORI U JEDNU VELIKU PATNJU.....
okrecem se, gledam al nevidim......zasto????
nevidim ono najbitnije......
u glavi opet neki film, vrte se slike.....lijepe rijeci.....lijepi postupci......svade.....ma sve, sve se srusilo u jedno...na tisuce nespojivih stvari tetura po glavi.....
ODJEDNOM SUZA KLIZNE NIZ MOJE OBRAZE, OBRISEM JE....nastavim pisat...i opet.....stalno.....suze sve vise naviru na moje oci......kaplju po papiru, pos stolu......ja vise nista nevidim....sve mi se zacrnilo pred ocima, samo u daljini jedno maleno bice.....koje cu uvijek imat u mislima i srcu......uvijek.....
neke stvari nikada se ne zaboravljaju........LJUBAV U MENI JE PREVELIKA........
samo se pitam jedno....KAD CE NESTATI??? KADA CE PRESTATI IZLUDIVATI I DAVITI???
USPOMENE, samo uspomene.....jebene uspomene...................... :( ............

" GDJE JE LJUBAV OTISLA?????"

" Osjecam tvoj pogled i miris tvoga tijela. Osjecam tvoju blizinu a znam da te nema. Osjecam tvoje dodire, pruzam ti ljubav svu. Osjecam da me ljubis a TI NISI TU!!!"

" Oprosti sto sam ti zadala toliko boli, oprosti jer moje srce nemoze da te ne voli.....SRECO MOJA JEDINA!!!!"

" Kada zivot ode, molim te ne ostavljaj me jer volim te najvise....."

p.s. pozdrav svim mojim najdrazim FRENDOVIMA, hvala van na podrsci....
i da da.....skoro zaboravih.....veliki pozdrav IVANI, TEI, PETRI, BUBI, MAJI, MANSONICI, CUPAVOJ, TANITI, LINDI, TINI & ENI.......

VOLIM VAS SVE JAKO PUNOOO.....

by: luda doda......lud.....

- 21:05 - Komentari (139) - Isprintaj - #