Image Hosted by ImageShack.us

subota, 15.07.2006.

fešta u jurandvoru

sad imamo problem jer ne znamo kako počet... u kurcu smo svi......
sad sjedimo u corinthiji, buba, rudi i ja i mia bi sad trebala doć...
evo da pokušamo napisat neki pametan postić....
skupili smo se na plaži i to jedva.... mia zovko i ja smo krenuli jer nam se nije dalo čekat da se svi skupe, trebalo nam je 25 min do jurandvora i kasnije su svi došli. počeli smo pit, i svi su se ubili ko majke.. he, he....stela, viki i dea su se naljutile i na pola puta do jurandvora su se okrenule i otišle nazad.....
svi oni koji nisu bili ne znaju šta su propustili jer je bilo jebeno nut
buba i doda su potrošile masu para, pogotovo jer buba voli djelit pare kad se napije.... buba si je izrigala dušu, sjećam se da se izrigala i došla je nazad sva happy i rekla da se izrigala i da sad može nastavit pit...
ali zovko je bio najžešći kad je reko da kad ga spuštamo da se on pravi ko da to njega ne smeta ali da ga to duboko povrijedi lud
rudi i ja smo se požvali ali onda opet sam zabrijala i sa bubom i dodom...
i miu sam čak poljubila.. he, he... jebote preeeeeeeeeeviše piva.....
rudi je htjeo plesat ali niko nije htjeo plesat s njim.... jadan...
i sad mi se riga jebote, da bar postoji pilula za dan poslije, protiv mamurnosti.....
cijelo večer smo se zajebavali jer rudi ima gay upaljač, koji je kričavo rozi pa smo brijali da je to barbie a da ja imam kena pa smo izvodili gluposti...
sve u svemu bilo je ok, zovko je jebote bio mrtav kad smo se vraćali doma je ležo na cesti i nismo ga mogli dignut, he, he... gore nego na novoj godini....
ne mogu se sjetit šta je još bilo... ma šta ja znam u kurcu saaaaaam...bang
samo ne znam šta su ljudi morali misli kad su nas vidjeli kako idemo doma, zovko na podu a mi svi brijemo... ludnica... jadan rudi je jdva došo do kampa... reko je da je skoro 5 puta pao u jarak he, he.....
i da dok je buba rigala došli su joj 5 slovenaca u autu i pitali dal je dobro a ona je samo rigala.....
doda vas svih pozdravlja, ona je trenutno na poslu...
i to je to..
By: ZeLeNA smokin
buba
rudi
mia

- 11:51 - Komentari (16) - Isprintaj - #