MADemoiselle

11.02.2007., nedjelja


jedno sjećanje
Za sve one koji kažete da sam previše politički orjentirana, za sve one koji kažete da sam odvratna i proračunata jer nebi nikada hodala sa srbinom i jer sam ostavila dečka zato što je musliman. Vi neki ne možete shvatiti kulturološku i vjersku razliku, vi samo možete pričati o proračunatosti, vi samo možete pričati da sam zatucana jer sa gađenjem gledam na pedere za sve vas koji se volite pačati u tuđe poslove.

Ulazim u tužbu sa Republikom Hrvatskom ,tražit ću povrat imovine koja nam je uzeta jer se nismo vratili i silni bijes me ponukao da se sjetim svih njih, i dobrih i zlih i da poručim svojoj okolini u Zagrebu da mi se gade jer ih nije briga i da ću zato prvom prilikom otići odavde na more,u hrvatsku Dalmaciju.

A komu je upućena poruka iz Šoljanova Vukovarskog arzuhala? Slijedi pjesma, pa zaključite.


Miroljubiv čovjek sam,
a pomalo već i star,
al vam velim, gospodo,
platit ćete Vukovar.

Satrli ste cijeli grad,
napravili grdan kvar,
stog vam kažem gospodo,
platit ćete Vukovar.

Da u mojoj kući gost
hoće biti gospodar -
ne ide to, gospodo,
platit ćete Vukovar.

Što ste htjeli, zlo ste htjeli,
i bit neće nikadar -
zapamtite gospodo,
platit ćete Vukovar.

Dugo će još Dunav teći
platit će se svaka stvar -
ja vam jamčim, gospodo,
platit ćete Vukovar.

ovo je pjesma koju bi posvetila

mom jedinom ujaku koji je poginuo na Ovčari, ocu jednog djeteta, sinu jedne majke,neprežaljenom bratu jedne sestre, ujaku dvoje nećaka i najvažnije čovjeku koji je volio život više od svega, koji je volio domovinu više od sina ...koji je sam sebi jamu iskopao i upao u nju kao životinja. Ni životinja nije zaslužila da je ubiju na očigled njegove djece. Sretan ti rođendan.
Za mog prijatelja Darka sa ulaza...
Za Darkova oca...
Za kuma Vukoju...
Za moju grupu "cvjetići" iz vrtića...
Za Sinišu Glavaševića, prijatelja i velikog čovjeka (hvala ti za kinder ladu)
Za susjeda Mladena, jedinog sina svoje mame, koja ga je već prvi dan pokopala u starom ormaru ispod lipe u parku i došla po njega nakon 7 godina.
Za sve naše prijatelje i poznanike, za mamine kolege i kolegice, za sve one koje smo voljeli i koji su nas voljeli,ali i za sve one koje smo voljeli a izdali su nas.
Jednima neka je laka zemlja, a drugima neka vam Bog pomogne da neđete mir. Neka nama pomogne da vas ne ubijemo kad vas sretnemo. Neka nam neko nadoknadi sve što smo prošli, neka neko shvati da prošlo je 16 godina, a kao da jučer je bilo i neka neko shvati da mi nismo kao vi. Nas je život uzeo u bocu, promućkao i pljunuo,a mii smo još tu, jači, bolji i uspješniji od većine jer znate kako se kaže
Što te ne ubije to te ojača.



- 21:20 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>