MADemoiselle

01.02.2007., četvrtak


ULUDO TROŠENJE
Tija me izazvala tj potaknula da napišem gdje uludo trošim pare.

500 kuna mjesečno računa za mobitel plus što imam unlimited plus što nemam dečka tj imala sam do negdje prije nakakvog kvazi dečka od kojeg sam više bježala nego mu se jvaljala. 1000 poslanih poruka mjesečno plus minus.KOME?????? Ne znam ne znam

Dok sam pušila minimun 500 kuna mjesečno šugavi smrdljivi Marlboro Lights zbog kojeg sam smrdila ko pepeljarA, pržila pluća i postaravala svoju kožu.

Kupovanje lososa i sličnih pičkarija samo da bi neke gluposti kuhala i nakuhavala povrh što baka kuha SVAKI dan ( cca 200 kn)

Barem 2 puta mjesečno meksički restoran ili steak house. ( kuna 300 cca)

NSB dnevno minimum 50KN jer sam pušila pila najmanje tri puta kavu dnevno jela jelo, jela čokoladice.

Benzin, povrh svega što mi starci daju za benzin ja sam morala barem 5 puta mjesečno Otići u City Centar iz Sesveta na Jankomir i otić iz jebenih Sesveta u Zaprešić pa sam po novom uvela odlaske u Veliku Goricu što mi je najbliže i najjeftinije jer mi treba autoputem 10- 15 min ,a mogu konstantno vozit iznad 100. ( cca 300 kn)

Ray Ban naočale, smeđe koje su mi pukle jer sam se šutala sa njima( 1100 bačenih kuna)koje sam morala zamijeniti novima jer me jebu oči ovaj puta ljubičastima.

Kupovanje slatkiša kad nisam doma iako doma uvijek imamm Ferrera Rochea,Mercia, Toffifea, Čokolada raznih, Lindora i sl ( 100 kn)

Kupovanje jeftinih loših vina pred izlaske iako doma imam na hektolitre kvalitetnih butelja jer mi je stric vinar.hvala Bogu samo 100 kn (rekla sam jeftina)

Nije mi žao što sam od kladionice sto puta nekoga počastila niti mi je žao večerica al mi je žao uludo bacanje novaca na cigarete i na mobitel kojeg sam btw kao prava glupača previše platila.

Hvala Bogu da imam stipendiju i da imam baku sa velikom penzijom jer bi mi bilo stvarno žao da moja mama radi ponekad po 24 sata da ja ovako se razbacujem na GLUPOSTI. Mama žao mi je, i tebe tata al ti manje radiš.

Sada ste i vi izazvani da nam pokažete svoje gafove!!
- 11:43 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>