MADemoiselle

18.12.2006., ponedjeljak


sVi su oNi (mi) MUTANTI!!!!bang
......dugo nisam razmišljala o prijateljstvu...nekada sam puno više. Nije da sam prijetelje počela uzimati zdravo za gotovo nego sam smatrala da sam prerasla faze i razmišljanja o svakoj rečenici koju je netko rekao ali mi je nešto opet navrlo u misao...

Zašto su su neki tako divni na početku druženja,a kasnije se nekako izobliče do neprepoznatljivosti? Postanu toliko teške osobe da ponekad se sama sebi čudim kako sam ikada tu osobu voljela i željela blizu sebe...

najbolji način za dobiti prijatelja jest biti prijatelj.Pravih prijatelja nema mnogo,tek jedan, dva ili tri...pravih istinskih prijatelja, poznanika ima dosta.
Treba biti oprezan, došlo je vrijeme kada čovjek treba paziti na svaku riječ..ljudi su se otuđili, postali ljubomorni, jednom riječju postali su ljudi MUTNTI!
kakva su vaša iskustva...?


- 20:46 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>