MADemoiselle

02.05.2005., ponedjeljak


JOŠ UVIJEK SI TU
Ti si tu,
još uvijek se nalaziš na krmi moga srca i upravljaš mojim osjećajima

Suze su me probudile iz divnog sna jer sam sanjala tebe,
još uvijek caruješ mojim snovima i posjećuješ me u mislima

Više neostavljaš tragove u snijegu ovoga svijeta, ali kraljuješ onim drugim svijetom dok sa anđelima ispijaš jutarnju kavu na terasi nebeske pučine.

Jedan dan,jedna minuta promjenila je sve

A ja još uvijek očekujem tvoj glas preko žice
A ja još uvijek mislim da sanjam

A tebe nema i nema i oči širom otvorene da te pronađu
I gledam sebe kako je sa tobom odumro dio mene

Nedostaješ mi ti, dok koračam stazom svoga života
Nedostaješ mi kada se smijem

I budna ću te sanjati
Dok got mojim žilama bude tekla vrela krv

A kada stane
Tvoja suza neka ne-kane

Tada zajedno opet ćemo biti
a ja ću suze prestat liti

ovu pjesmu posvećujem mojoj velikoj prijateljici kojoj je danas 600 dan od njenog odlaska, napisala sam je neki dan i pravo prijateljstvo trajat će vječno










- 16:01 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>