MADemoiselle

20.04.2005., srijeda


LABOR OMNIA VINCIT*
Danas sam se našla na kavi sa prijateljem iz Osijeka,moj lega.Iako sam davno otišla iz Slavonije(Vukovar,'91) još sam joj privržena. I tako zasjeli se lega i ja u Escobar onaj kod cvjetnog ne onaj u galleriju( Pablo Escobar- u javnosti izigravao Robina Hooda. Za siromašne Kolumbijce izgradio je naselje s 2500 kuća. Čak je izabran u parlament, a kupio je i jedan kolumbijski list koji je brižljivo gradio njegov imidž. Escobar se početkom osamdesetih predao kolumbijskim vlastima i sklopio s njima dogovor prema kojem bi on u zamjenu za blažu kaznu trebao ugasiti kartel. Međutim, on je nastavio upravljati svojim carstvom i iz zatvora, a 1992. je pobjegao. Ubijen je pri uhićenju.)Ma kako me naživcirao konobar. Zamolim uljudno konobara da mi donese čašu vode uz kavu.Ne donese jer je retard i ne može to zapamtiti. Dobro ajde velim ja,prolije mi kavu po stolu,ne donese krpu da je obriše. Plati mu lega račun,zaboravi vratiti 70 kuna.Uz sve je neotesan i radi preko kurca. Ok oprosti frajeru,JA sam ti kriva kaj si pao tri razreda i sad poslužuješ ljude? aha,,,jesam da.

Nikako ne volim ljude kojima je uvijek netko drugi kriv. Tako me živciraju nekulturni konobari i prepotentne prodavačice .Te dame su isto posebna priča..ponašaju se kao da su upravo popile svu pamet ovog svijeta. Pogotovo ne volim kad me ignoriraju kada uđem u dućan...ok trebo koja radiš za dve tisuće kuna ja si mogu priuštiti lacoste majicu za tisuću i dvjesto,a ti?? ok možda zvučim prepotentno..ne mogu si ja priuštiti ali mi može mama. U ovu kategoriju spada i portiri na vratima bolnice Jordanovac. Svaki put kad idem po staru na posao a to je jako često,tako često da znam koliko je friško portir ošišan, ali gospoda mene nikako da zapamte. Svaki prokleti put objašnjavam»idem po dr....» jebote zato si i portir a ne inžinjer elektrotehnike.

Ponavljam zaista nisam prepotentna osoba i snob ali osnove i kodeks ponašanja treba se znati,uostalom to se ne uči u školi nego iza zatvorenih vrata svoga doma
Sustajem ,odustajem, pritiska me kao pegla.
Javi se, pojavi se, dodaj svetu malo vergla.

*rad sve pobjeđuje

- 16:25 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>