MADemoiselle

06.04.2005., srijeda


Došlo je vrijeme da treba baš paziti na svaku milijardu
Situacija je takva da mi se neda kupovat markica za pokaz jer eto ima boljih načina za utrošit 60 kuma.

Jučer stara i ja u sedamnajstici se vozimo i gruntam ja u glavi kaj bi bilo da dođe kontrola.Nemam pokaz a kartu još manje,stara bi me ubila. I taman da ćemo izać na Kennedyevom dolezi plava žena i veli "konrola"pokazuje neku karticu.
Stara vadi pokaz,ja velim"nemam"
Drakne stara pred trebom KAKO NEMAŠ...i kaj ću sad velim ja ukrali mi.Isuse Bože kad se stara počela derat u tramvaju da lažem kako me nije sram.Pa se počela kontrol-treba derat da njoj mogu lagat ali kako "materi možeš lagati,sram te bilo svinjo"
Izađemo nas tri iz trama,stara veli-"ja idem a vi radite sa njom što got hoćete", i ode.
Pogleda me kontrol-treba i veli marš da te negledam.

ajme kako mi je bilo sve to skupa neugodno.Te me stara ostavila na cjedilu,ova me izvrjeđala,,,ajme.Nove cipele su popravile raspoloženje ;)
- 21:06 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>