MADemoiselle

30.03.2005., srijeda


Seljaci i knjige
ljudi meni je ovo presmiješno bilo...

Dosla ekipa HTV-a, iz redakcije skolskog programa, u jednu seosku zabit, da snimi tipican radni dan jednog naseg seljaka. Seljak se namjesti pred kameru i pocne pricu:
- Ustanem ti ja tako oko pola pet izjutra, drmnem jednu-dve rakijice i istjeram ovce na ispasu. Dok one pasu ja slistim jos jedno cetiri-pet...
- Stop - uljece reditelj - Pa jeste li vi normalni?! Ovo je skolska emisija, djecu treba kulturno uzdizati. Ljepo vi kazite kako citate knjige, pricajte o kulturi. Ajde ponovo.
- Ustanem ti ja tako oko pola pet i procitam knjigu-dve, pa onda istjeram ovce na ispasu. Dok ovce pasu ja ti se ljepo sit nacitam, a onda kad ih vratim kuci pred rucak ja onako na brzaka prelistam dve-tri knjige. Uz rucak mnogo volim citati. Obicno uzmem neku deblju knjigu da se mogu poslje rucka ljepo ispavati. A onda kad ustanem dode susjed Pero i mi tu procitamo jedno tri-cetiri knjige prije nego sto sidemo u selo. Uvece se cjelo selo skuplja u knjiznici. Tu svi citamo i komentiramo sta je ko procitao. Oko deset sati obicno knjiznicarka proglasi fajront jer smo procitali sve knjige. Tada se svi preselimo kod susjeda Franje. On ima stampariju.....

- 10:45 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>