MADemoiselle

16.03.2005., srijeda


Ne volim te nit sam te ikad volila na tvoje omiljeno pitanje evo ti odgovor
1. Babe od 60 godina kojima nije teško trčat na tramvaj, al ne mogu stajat dve stanice do placa.

2. Umirovljenike koji idu negdje rano ujutro kad su tramvaji puni ljudi koji idu na posao. Znam da se voze bezveze, al imaju cjeli dan, kam se guraju ujutro?

3. Ljude koji su s tobom na "ti" u roku odmah, bez obzira na razlog konverzacije.

4. Zelene koji vrište o pravima zivotinja, a ne postuju moje pravo na mir i vlastito mišljenje. Skinite mi se. Bog ili evolucija (kak ko gleda) su me napravili svežderom. Jedem meso. I TOČKA.

5. Jehovine svjedoke koji mi zvone vikendom u osam ujutro i nose mi radosni glas. Hvala. Ne, hvala

6. Ljude bez stava, beskičmenjake koji dozvoljavaju da ih se gazi, pa poslije dave okolo sa svojim životnim nedaćama.

7. Svakog ko mi se unosi u lice kad mi pokušava nekaj objasnit.

8. One koji su od glave do pete obučeni u "marke", a smrde po ustajalom znoju. Kad ste vec u shoppingu, kupite si gel za tuširanje. I Gucci se pere u vesmasini ko i roba s placa.

9. 74 izbora ljepote godišnje, s ljepoticama koje ne znaju složit recenicu(čast iznimkama). Prošećite malo gradom, koliko lijepih i inteligentnih cura ima.

10. Zagrepčane koji mrze Splićane,i obratno,svi smo mi iz iste države,otkantajte s tim.

11. One koji me zovu prezimenom pored mog normalnog imena.

12. Bahate primitivce

- 19:09 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>