MADemoiselle

10.03.2005., četvrtak


ludilo među ljudima
SAMO DA RATA NE BUDE


Pijani momci prolaze duž naše tihe ulice,
oni u vojsku polaze, prate ih tu`ne curice,
brinu ih slutnje sulude - da rata ne bude!

Ne mogu da me ne sete suze na vrh tvog nosića
devetsto-osamdesete, ulice Brane Ćosića
i voza crnog k'o da s njim zauvek odlazim.

Znaš šta, neka mora sve potope,
nek se glečeri rasture, večni snegovi otope.
Pa šta, neka kiše ne prestaju,
neka gromovi polude, samo rata da ne bude!

Znaš šta, nek se doba preokrenu,
nek se zvezde uznemire, nek se planine pokrenu.
Pa šta, vetri nek pomahnitaju,
nek se vulkani probude, samo rata da ne bude!

K'o zlatni prah, oreol sna, oko malenih glavica
i tvoja ljubav nad njima čuva ih kao lavica.
Loše te vesti uzbude - da rata ne bude!

Znaš šta, neka mora sve potope,
nek se glečeri razvale, večni snegovi otope.
Pa šta, kiše neka ne prestaju,
neka gromovi polude, samo rata da ne bude!

Znaš šta, nek se doba preokrenu,
nek se zvezde uznemire, nek se planine pokrenu.
Pa šta, vetri nek pomahnitaju,
nek se vulkani probude, samo rata da ne bude!

Samo da rata ne bude, ludila medju ljudima,
veliki nude zablude, plaše nas raznim čudima
i svakoj bajci naude - da rata ne bude!

Samo da rata ne bude, ludila medju ljudima,<
veliki nude zablude, plaše nas raznim čudima
i svakoj bajci naude - da rata ne bude!


ne potiče samo rat ludilo među ljudima,svaki dan to gledam.Jučer sam bila na kavi u Contiu,kod ekonomije.Jednoj curi su zakačili wc papir u hlače i pustili su je da se ona tako prešetava okolo dok su svi urnebesno umirali od smijeha:Tako nešto je neki dan pisala i Nesa.I tako sjedimo prijateljica i ja i gledam te ljude i gruntam si ja,dobro kaj se ja tom ne smijem?? ma prerasla sam to velim ja sama sebi,tom sam se smijala sa 15...al ček malo ak sam ja prerasla šta je sa ovim ljudima koji su stariji od mene godinu,dve neki i puno više,kaj s njima kad budu oni odrasli??
NIti si ja brijem da sam na pragu 19 zrela ko jabuka,ali rugo rugalice na tuđi račun mi jednostavno više nemaju smisla,
- 15:16 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>