MADemoiselle

07.03.2005., ponedjeljak


Drito sam za Vrapče
Mene pjesme užasno podsječaju na ljude,Tako kad čujem neku pjesmu koja me podsjeti na bivšeg,mogla bi se ubit a kaj je najbolje tog bivšeg ne da me baš briga za njega nego ga nebi na štapom više takla.Boba Marleya sam takooooo obožavala ma i sad ga volim al kad mi drekne d san iz šajnin d vedr is sviti plakala bi.Jebote baš zam opizdila,što sam starija to sam ko mekano govno.Uz to sve umjesto da jedva čekam vikend,počelo mi je više ić na živce to okupljanje sredovječnih ljudi koje pozivaju moji roditelji i tako me svi dave sa pitanjem"iiiiiiiiiiiiiiii šta ćeš studirat" e nije to sve ima dvije vrste ljudi.Prvi vele joj,pa to ti je taaak teško, drugi ma super ti je to,tu je lova,,sad sam sam sebe naživcirala jer sam egoistično govno.ko da sam ja jedina i niko osim mene nije upisivao fax i niko osim mene nije u istim govnima ko ja sad,opalit ću sebi fus u gus jer sam đubre................sad sam se ispucala.kidam nalijevo
- 19:28 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>