++NIHILISM++

07.10.2007., nedjelja

...Očistila me kiša ova....

Očistila me kiša ova,
Od srdžbe te strašne,
Što u meni kuha,
I bjesni bez sluha.


U očima izgubih se,
U nađoh se u glazbi,
U ritmu kapi,
Kao što suza tugu prati.


Ovo nije ni vrijeme,
A kamoli ni mjesto,
Gledajući ju,
Jednostavno sam nesto.


Riječi su nepotrebne,
A Mi na rubu plešemo,
Ali obe su ruke potrebne,
Da na rubu ostanemo.


" I čak gosp.Kraj na kraju obrati pažnju na posljednju stvar..."


Obrati pažnju na posljednju stvar
I legni tu kraj mene
Zaboravi na sve što znaš
Opusti se sad
Ne trati svoje vrijeme
Ja te volim
Volim da ti pogađam sne
I ne razumijem zašto te smeta
Ne mari za to

Obrati pažnju na posljednju stvar
I sjećat ćeš se dugo
Povuci još dim
Udahni volju za put
I uzmi moju ruku
Ja te volim
Volim da ti pogađam sne
I ne razumijem zašto te smeta
Ne mari za to

Obrati pažnju na posljednju stvar
Zadrži me u sebi
Osjećam da lutam kroz terase svijesti
Nešto se u meni dijeli
Ja te volim
Volim da ti pogađam sne
I ne razumijem zašto te smeta
Ne mari za to

<< Arhiva >>