++NIHILISM++

17.08.2007., petak

...Vražji ovdjetnik....

:::VRAŽJI ODVJETNIK::::




Vjetar puše,
Zidine se ruše,
Zemlja pod težinom puca,
Krv je večeras vruća.


U vražjem plesu,
Se sjenke skupljaju,
Bolove i tugu,
Odvjetniku vražjem iskazuju.


Raskolila mi dušu na pola,
Melodija ta vražja,
Vidim ništa doli ponora,
I paklenog ponora.


Uhvatio sam samog sebe,
Kako nanovo pjevam istu,
Tu apokaliptičnu pjesmu,
Na sada drugačijem mjestu.


Vrištim sa brda,
Dozivam ih,
Dođite k meni,
Vežite me bičevima božjim.


Ništa me više zasutaviti može,
Pa ni intervencije božje,
Živa sila me na oholost potiče,
Dok izvor krvi vruć potječe.


Život sam s teškim,
Pokretima nožem oštrim,
Izgradio do smisla,
A smisao ne stari.


Sad se vidim,
Kako s sjenkama plešem,
Držim ih za ruke,
U duši mi hlad,a tijelo je vruće.


Skačem kroz vatreni krug,
Života ispunjenog tog,
Strvinari pogibaju,
Nemaju više hrane....





"Come with me,jump in the fire"


FIRE FIRE FIRE VATRA VATRA VATRA

<< Arhiva >>