srijeda, 19.05.2010.

Pusacki bonus

Bas sam maloprije gledala YouTube i u jednom videu neki je lik spomenuo upravo ono sto i mene muci. Radi se, naime, o (ne)pusenju, pri cemu ne mislim na zabranu pusenja, vec prava (ne)pusaca.
Dakle, decko se u svom videu zalio kako tamo gdje radi njegovi radni kolege pusaci idu na cik-pauzu svaki cas, a on ode popiti malo vode i odmah ga sef upozori kako nista ne radi! Isto se dogadja i u firmi u kojoj ja radim-iako sluzbeno imamo pola sata pauze u toku radnog vremena, za vrijeme kojih svi imamo pravo jesti, piti, ici na wc, pusiti i slicno, uz to pusaci jos barem 3 put u toku smjene idu "zapaliti jednu na brzinu". E sad ce neki pomisliti "gle ove cjepidlake, broji svaku minutu". Ma uopce se o tome ne radi, stvar je u tome da se ta tri puta ne odbijaju od pauze i nigdje ne racunaju, sto znaci da ako netko ode 3 puta samo po 5 minuta zapaliti, to je dodatnih 15 minuta pauze "gratis". Pa cak ni to me ne dira previse, da se ne radi o dvostrukim mjerilima, tj. o tome da pusaci smiju ici zapaliti "jer im treba cigareta", a nepusaci NE!
Mislim da je ocito iz tona ovog posta kako ja spadam u nepusace, pa sam na pauzi 30 minuta, a moje kolegice 45. I da odmah preduhitrim bilo kakvo opravdanje te situacije-nisam fanaticni zagovornik ukidanja pusenja, cak sam i sama bivsi pusac, pa mi to jos vise smeta jer evo, pusaci ovih dana stalno kukaju kako su se na njih jadnih tim zabranama svi okomili, sve zivo im hoce zabraniti, a tu evo bez griznje savjesti koriste neplacenu pauzu. Ne znam kakva je situacija u drugim poduzecima, mozda ovisi i o sefu (moj je naravno pusac). Mozes misliti kako bi meni dozvolili dodatnih 5 minuta pauze jer sam napeta ili umorna ili nesto slicno! Jednom sam se cak zakacila sa sefom jer sam po povratku s pauze izisla pred vrata gdje ljudi puse da nesto upitam kolegicu, a on mi je odbrusio da se odmah vratim na posao jer mi je pauza gotova, a "ne pusim pa nemam tamo sto traziti"!? Kako se boriti protiv tog bezobrazluka?

- 15:48 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2010  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2010 (7)

Ukratko:

O svemu i svacemu-dogadjaji oko mene i u meni, refleksije na temu, asocijacije, subjektivni dozivljaj stvari... samo zato sto je nesto drugacije, ne znaci da je manje vrijedno.

I Count On You Too!

Free Hit Counter