nedjelja, 16.05.2010.

Ne volim jer...

Buduci da sam napravila listu pojedinih stvari/pojmova koje volim, red je da napravim slicnu takvu s onime sto ne volim. Princip je isti, vase sudjelovanje i dalje dobrovoljno.
NE VOLIM...
-RATOVANJE: jer nikad u povijesti covjecanstva niti jedan rat nije donio vise koristi nego stete gledajuci dugorocno
-SNOBIZAM: jer implicira kako je netko bolji od drugih zbog izvanjskih i materijalnih stvari koje posjeduje, sto nije i nikad nece biti istina
-SAMOCU: jer nema nceg tezeg od suocavanja sa samim sobom i vlastitim mislima
-KONFORMIZAM: jer to najcesce znaci da odbacujemo ili zatomljujemo dio sebe koji ne odgovara onima s kojima se nastojimo stopiti, a time neizbjezno gubimo taj dio i time vlastiti identitet
-GORKU I LJUTU HRANU; jer mi (gle cuda) ne odgovara gorak okus, a zeludac mi je preosjetljiv za probavljanje neceg prezacinjenog
-KAPE: jer, iz nekog razloga, imam osjecaj kao da mi buhe vrve po glavi i svaka kapa ce vrlo brzo biti strgnuta s nje
- BLAGDANSKO VRIJEME: jer su danas blagdani potpuno izgubili svoj osnovni smisao zblizavanja i prastanja, a pretvorili se u maratone zderanja i opijanja i odlicno sredstvo samopromocije i dizanja ega pojedinih "slavnih i poznatih" putem raznoraznih humanitarnih akcija (a sto je sa potrebitima ostatak godine?)
-MODERNE KONTEMPORARNE UMJETNIKE: jer su jako skloni (cast izuzecima) raznim "performansima" koji cesto nemaju ni glave ni repa, ali to nitko ne smije ni u ludilu izustiti, jer ga odmah proglase neandertalcem koji nema nimalo senzbilnosti i nije sposoban shvatiti svu uzvisenost spomenutog djela. Za primjer navodim lika koji je gol zatvoren nasred trga u staklenom kavezu, a uokolo stoje velike face iz svijeta umjetnosti mudro klimajuci glavama, uz komentare kako je "savrseno uhvatio bit suvremenog duha koji je zarobljen u tekovinama civilizacije", ili nesto slicno tome
-KIŠOBRANE: jer sam prelijena da se sjetim ponijeti jedan kad je oblacno, a ako se i sjetim, ide mi na zivce sto mi je tada jedna ruka stalno zauzeta; jer onda moram paziti da kisobran negdje ne ostavim; jer su oni kineski mali koji stanu u torbu jadni pa se slome cim puhne vjetric, a oni veliki su kao puske i svuda zapinju
-LJUDSKU ZLOCU: jer je lako biti okrutan i osvetoljubiv, a tesko milosrdan i suosjecajan.
Zasad dovoljno, vise toga neki drugi put. Mozda.

- 17:32 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2010  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2010 (7)

Ukratko:

O svemu i svacemu-dogadjaji oko mene i u meni, refleksije na temu, asocijacije, subjektivni dozivljaj stvari... samo zato sto je nesto drugacije, ne znaci da je manje vrijedno.

I Count On You Too!

Free Hit Counter