veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

opisssss bloggicha....

uglavnom....hmmm da....

Image Hosted by ImageShack.us

about usssss =)....

ja sam....maša
zovu me....crna oFca (samo u razredu),debeja (samo anja i dolly) inače sam maša
došla na svijet....15.10.1991.
školica....pshg 1.c
volim....family i pesa svoga,izlaske,,društvance svoje,bulevard&Co.,kafić buru,ljeto,jednog dečka,plavi walter i blacky....
ne volim....kišu,školu beee....
anja i dolly o meni....lijepa,pametna....neee =)....tvrdoglava,zaljubljeno malo čudo,veselu ju gluposti....sve u svemu savršena hahaha =)....

aj em....anja
poznata pod nazivom...krme,anjo
ugledala sam svijetlo noći....22.04.1992 =)
ssssholica....pshg 1.a
aj lajk....obitelj i gancota,društvo,izlaske,bulevard&Co.,
ljeto,pjevat (iako svi bježe počnem),čokoladu-pogotovo kad sam kod maše,svađat se,riječ dddd,motoriće,smajliće,crtat,jednog slatkog decha,zločeste dečke inače,bijeli walter i tequilu....mmmmmm... =)
aj nat lajk....umišljene cure,levate,bakule u busu(skinite mi se više s vrata),školu ofkors tj. učenje...neeeee....
maša i dolly o meni....lijepa,pametna....neee =)....tvrdoglava,ne prestaje se smijat,stalno viče i ne zna šta znači bit tih,vesele ju dudice i vezice i 'shopping'....sve u svemu bolesna u mozak hahaha =)....

ja biti....dolly
odazivati se na....dolly-ofkors, oFFca, klonirana ovca, debil (samo maša i anja), Loris, Shadow, Shadow oFFca, Dorijan, Sipa =),....
izašla iz rodnog mjesta (P.M.)....03.12.1991.
schoooolitis....pshg 1.e
obožavam....ufuranu rodbinu, frendove, svoj bivši i sadašnji razred, izlaske, smijanje, humor, dečke, ljubav - ono ne!!!, biologiju, crnu, plavu i ljubičastu boju, svoj blog, pjevanje, plesanje, odbojku, gitaru, godišnja doba, more, picigin, kupanje, sladoled, lijenčarenje, pisat pjesmice i skladat ih, čokoladu, Bulevard&Co, životinje.....
ne podnosim....školu,jedinice, zle i bahate ljudove....
maša i anja o meni....lijepa,pametna....neee =)....popustljiva, osjećajna s potrebom da bude dobra sa svima, društvena, pričljiva i to previše....


bloggichi koje chitamo....dddd

prvo originalni osnovatelji ovog famoznog bloggicha....dddd
Masha
Anya
Dolly
G
I
R
L
S

1.a pshg....
1.a
martica
fenssssi iva
iva i laura
fensssi iva i layla
layla
šojka

1.b pshg....
petrica
ivana
ana
tino....čokolada frik
tejko i crni
tejko

1.c pshg....
1.c
bojana
iva
kika
vendi
mario i doris
filip

1.d pshg....
marinčeko
dodo
TVIT

1.e pshg....
laura
larica
iva
boki
pepa
ninče
luce
doggy
ironmely
valentina

naši drugovi sa delte....
salezijanci
dva luzera

naši frendići =)....
sonja
ninchy
mala anja
slančica
v!v!
sandi
crash

ludi brođani....
matej
mrky
gale
hrca
tiljak
ana i tena
kiki
ena
ana

mašina argentinka....
sofi

ljubav....ljubav je smisao života....=)
da li i on tebe lajk lajk ti njega does???
....ček....now.....
ljubav



srijeda, 28.02.2007.

maša....anja....dolly => društvo feministica


našle se tri budale da naprave blog,zapravo dvije jer je treća u kazni i stari joj drži nož pod vratom....rodile su se u bolnici sve tri čak i ona koja je sad u kazni ddddd....i to bi bilo to....aj kbo

- 19:00 - Komentari (103) - Isprintaj - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.