lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

U ovom ću vam mome blogu pisati svašta...svašta...svašta!!!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


All about...me...
Moje ime: Tanja
Prezime: To ću preskočiti...hop!
Kad sam se rodila i gdje: 5.8.1993. u Zg-u
Koliko imam godina: Ne znate računat?! Pa 13 i pol!
Zauvijek vjerna: Dinamu (naravno) i životinjama
Omiljeno jelo: pizza (mmm)SmileyCentral.com, špageti i riža sa saftom, piletina koje se ne mogu riješiti i fast food (njammmmi!)
Omiljeno piće: pepsi, Cola 21, voda i sokovi od naranče te marelice i jabuke
Gadi mi se jesti: grah (bljaaaak!)
Gadi mi se piti: sok od rajčice ili mrkve (već mi se bljuje...bljuj!)
Obožavam i ne mogu se riješiti: mačaka SmileyCentral.com, lavova, tigrova, životinja općenito, gotičnih slika, crne boje, darkerskih stvari, ljubičaste, narančaste, rola (moje zlato!), pasa SmileyCentral.com, grada i svega vezanog uz njega, love, živciranja staraca, ljenčarenja, gledanja telke, igranje igrica na kompu i PlayStationu, papanja (moje omiljeno!) izlazaka i školskog plesa - diska...party do neba!!!
Mrzim i život bi mi bio lakši bez: škole i svega vezanog uz nju, rada (to se podrazumijeva!), paukova (fuuj!), nekih dosadnih ljudi iz mog razreda, bez svoje raske (glupača, predaje informatiku...pazi, ono neki ful dobar posao...kažu da je najbolja profa na školi...ne slažem se!) i moje male dosadne idiotske sestre! mad


myspace

myspace




MySpace Ticker
myspaceLyrics


mE AnD mY pAlz....

Ovo sam vam ja, plavuša do srži iako neki tvrde da sam brineta...
myspace layout

myspace layout



Ovo vam je Estera, moja susjeda od 13 godina... frendice smo otkad obje postojimo...
myspace layouts

myspace layouts



Tu je i Josipa, moja frendica iz razreda! Ona je nešto između brinete i crnke...svi dobro znate da voli pruge...ili ne znate...whatever...

myspace

myspace



A ovo vam je Magdalena, koju od milja zovemo Magi! Ta vam je bila crnka, al se ofarbala u crvenku!
myspace

myspace



Netko bi ti nešto poručio...jaaaako lijepo...ma sjećaš se, onaj tvoj dragi prijatelj iz davnina...
SmileyCentral.com

Free Music

Free Music



Free Music
Ovolko vas je bilo:
Hit Counter
Hit Counter
Značenje mog luuuudooog imena!!!
TTame
AAdventurous
NNew
JJealous
AAppreciative

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Your Icecream Flavour is...Neopolitan!
You aren't satisfied with just one flavor. They say variety is the spice of life and this shines through in your Ice cream of choice! Just don't eat all the chocolate and leave the strawberry and vanilla behind!
What is your Icecream Flavour?

Find out at Go Quiz

Blogovi koje često posjećujem:

Ovdje se javite ako želite posvojiti jedno prekrasno štene (i ako ne želite):
nisam ja odavde
Ovo dalje više naravno nije za posvojenje šteneta, to su sad linkovi blogova koje često posjećujem:
dvijemalelude
To sam ja - Anchie
M@Re
M@j@
...........Leni.................
Dorote@Le@
music angel
w$D€K
...leychy...=)
domi5b
Njegov stariji buraz...od Domi5b-ja...
....(the only one miki 8b)....
E ovaj blog morate OBAVEZNO posjetit!!! Čovjek je debil koji piše post na francuskom, i većina od 200 i nešto komentara su podrugljiva!!! Svi mu se rugaju!!! Kliknite i rugajte se i vi!!!
Stranica koja se obavezno posjećuje

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
Text za ovu moju pjesmu na blogu...zove se "Dirty" od Christine Aguilere...to sam vam ja...
Ah, dirrty (dirrty)
Filthy (filthy)
Nasty (ho), christina you nasty? (yeah)
Too dirrty to clean my act up
If you ain't dirrty
You ain't here to party (woo!)

Ladies (move)
Gentlemen (move)
Somebody ring the alarm
A fire on the roof
Ring the alarm (and I'm throwin' elbows) x7

Ooh, I'm overdue
Gimme some room
I'm coming through
Paid my dues
In the mood
Me and my girls gonna shake the room

DJ's spinning (show your hands)
Let's get dirrty (that's my jam)
I need that, uh, to get me off
Sweat'n til my clothes come off

It's explosive, speakers are pumpin' (oh)
Still jumping, six in the morning
Table dancing, glasses are crashin' (oh)
No question, time for some action

Temperature's up (can you feel it)
'bout to erupt
Gonna get my girls
Get your boys
Gonna make some noise

Wanna get rowdy
Gonna get a little unruly
Get it fired up in a hurry
Wanna get dirrty
It's about time that I came to start the party
Sweat dripping over my body
Dancing getting just a little naughty
Wanna get dirrty
It's about time for my arrival

Ah, heat is up
So ladies, fellas
Drop your cups
Body's hot
Front to back
Now move your ass (ha)
I like that

Tight hip huggers (low for ho)
Shake a little somethin' (on the floor)
I need that, uh, to get me off
Sweat'n til my clothes come off

Let's get open, cause a commotion (ooh oh)
We're still going, eight in the morning
There's no stopping, we keep it popping (oh)
hot rockin', everyone's talking

Give all you got (give it to me)
Just hit the spot
Gonna get my girls
Get your boys
Gonna make some noise

Rowdy
Gonna get a little unruly
Get it fired up in a hurry
Wanna get dirrty
It's about time that I came to start the party
Ooh sweat dripping over my body
dancin' getting just a little naughty
Wanna get dirrty (oh, oh)
It's about time for my arrival

Here it comes, it's the one
You've been wait'n on
Get up get it rough
Yup, that's what's up
Giving just what you love
To the maximum
Uh oh, here we go (here we go)

what to do when the music
Starts to drop
That's when we take it
To the parking lot
And I betcha somebody's
Gonna call the cops
Uh oh's, here we go's (here we go)

Ohh ooh ohh, yeah yeah...

Wanna get rowdy (rowdy, yeah)
Gonna get a little unruly (ruly)
Get it fired up in a hurry (hurry)
Wanna get dirrty
It's about time that I came to start the party (party)
Sweat dripping over my body (body)
dancin getting just a little naughty
Wanna get dirrty
It's about time for my arrival

Rowdy
Gonna get a little unruly
(Ooh oh)
Get it fired up in a hurry
(Ooh oh)
Wanna get dirrty
It's about time that I came to start the party
Ooh sweat dripping over my body
dancin' getting just a little naughty
Wanna get dirrty
It's about time for my arrival

Rowdy
(Let's get dirrty)
Gonna get a little unruly
(I wanna get dirrty)
Get it fired up in a hurry
(Let's get dirrty)
Wanna get dirrty
It's about time that I came to start the party
(Ooh yeah)
Sweat dripping over my body
(Let's get dirrty)
dancin getting just a little naughty
(Wanna get dirrty)
Wanna get dirrty
(Ooh yeah)
It's about time for my arrival

Uh, what?

utorak, 12.06.2007.

Bokić svima!!!

Bok svima!!!
Ovo je moj novi blog! Iza sebe imam još dva bloga, ne odajem koja su! Nadam se da će vam se ovaj blogich svidjeti, al još trebam malo poradit na raznim stvarima oko ovog "dražesnog" blogicha...a valjda bu neš bilo s ovim...valjda...VIDIMO SE!!!kaj, vidimo se drugi put...pardon, čujemo...ne, vidimo! Ma boli me briga, oboje!! Samo ZBOOOGOOOM!!!



| Pljuni (0) | Ako baš oćeš...klikni... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.