....
This is me : if you don't like it then you lose!
Ime : Boris
Godine : 18
Datum rođenja : 19.2.1988.
Horoskop : Riba - u godini Zmaja
Mjesto : Osijek
Škola : 3. gimnazija
Glazba : rock, punk
Naj pjesma : previše
Hobiji : kolekcionarstvo, izlasci, skupljanje filmova
Mail, Icq i Msn : napisite u komentarima da ocete i ja vam ga dam


Free Website Counter
Free Website Counter

Od 6.2. Se Broje Ulasci

Blink182 - Stay Together Fot The Kids

Its hard to wake up
When the shades have been pulled shut
This house is haunted
It's so pathetic
It makes no sense at all
I'm ripe with things to say
the words rot and fall away
If a stupid poem could fix this home, I'd read it every day

So here's your holiday
hope you enjoy it this time
you gave it all away
It was mine
So when your dead and gone
Will you remember this night
Twenty years now lost
It's not right

The anger hurts my ears
Been running strong for seven years
Rather then fix the problem
They never solve them
It makes no sense at all
I see them everyday
We get along so why can't they?
If this is what he wants
And its what she wants
Then whys there so much pain?

So here's your holiday
Hope you enjoy it this time
You gave it all away
It was mine
So when your dead and gone
Will you remember this night
Twenty years now lost
It's not right

So here's your holiday
Hope you enjoy it this time
You gave it all away
It was mine
So when your dead and gone
Will you remember this night
Twenty years now lost
It's not right

The best of them all
tija
najbolja blogerica to je ja mislim dovoljno

jazzie
jako jako zanimljiv blog i još super autorica

mala punkerica
nis nepitajte sam odite tu

Brx
lik iz mog razreda ludi jazz basist glazbenjak, al zakon tip

**sanja**
cura koja pise uvijek predobre postove
Fav linkovi
Amy
ariel
Beti
bornslippy
crkotina
DAJ
dre
d.s.o. - djevojka s otoka
devil angel
fenikšica
greatful death
hyena
iguana
Inesska
jukebox girl
malaaaaa
mala_ivanna
mala lee
mallory
mara_O
mrljica
nana


Blink182 - I Miss You

(I miss you, I miss you)
Hello there, the angel from my nightmare
The shadow in the background of the morgue
The unsuspecting victim of darkness in the valley
We can live like Jack and Sally if we want
Where you can always find me
We'll have Halloween on Christmas
And in the night we'll wish this never ends
We'll wish this never ends

(I miss you, I miss you)
(I miss you, I miss you)

Where are you and I'm so sorry
I cannot sleep I cannot dream tonight
I need somebody and always
This sick strange darkness
Comes creeping on so haunting every time
And as I stared I counted
Webs from all the spiders
Catching things and eating their insides
Like indecision to call you
and hear your voice of treason
Will you come home and stop this pain tonight
Stop this pain tonight

Don't waste your time on me you're already
The voice inside my head (I miss you, I miss you)
Don't waste your time on me you're already
The voice inside my head (I miss you, I miss you)
[x3]

(I miss you, I miss you) [x4]

28.02.2006., utorak

vrijeme je....


... prohladno
... grozno
... ne onakvo kakvo bi ja htio da bude
... loše utjecalo na moje zdravlje
... maškara
... za neki dobar koncert
... da napokon dođe ljepse vrijeme
... da se koncentriram na školu
... da počnem razmišljati o faxu
... definitivno da pocnem razmišljat o faxu
... kad sam zaljubljen
... moje bolesti
... da ovaj post ovdje zavrsi


- 12:53 - Vaše cijenjeno mišljenje ovdje (11) - ak imaš para za toner pucajj - &

19.02.2006., nedjelja

18 and all the new stuff

evo
imam 18
da da zanimljiv je taj osjecaj
jako
u petak sam s ekipom svojom slavio
kod mene
i u kapljici
bilo je legendarno
danas slavim s rodbinom
fora

al ipak sad kad sam 18
mogu :
birati i biti biran
kupvati alkohol i cigarete
voziti auto
biti vani koliko hocu gdje god hocu
ali imam i obveze
mogu biti kazneno i preksrajno gonjen (valda ne)
mogu se zenit
mogu ma mogu ja sve sto poželim
eto sretan mi 18:)))!!!!!!!!!!!!!!!



- 15:38 - Vaše cijenjeno mišljenje ovdje (19) - ak imaš para za toner pucajj - &

14.02.2006., utorak

Sretno Valentinovo !!!

Svim zaljubljenima(ok evo isprika i onima ostalima, znaci svima sad na kraju zelim ) sretno valentinovo!!!



- 14:48 - Vaše cijenjeno mišljenje ovdje (14) - ak imaš para za toner pucajj - &

09.02.2006., četvrtak

Malo da se smijemo dio 3.

PLAVUŠA PIŠE SINU


Dragi sine,

Pišem ti ovo pismo kako bi znao da ti pišem. Ako dobiješ ovo pismo znači da je dobro stiglo. Ako ga ne primiš, javi mi, tako da ti ga ponovo pošaljem. Pišem sporo, jer znam da sporo čitaš. Neki je dan tvoj otac pročitao u novinama da se po statistikama većina prometnih nezgoda dešava 1km udaljeno od kuće, tako da smo se nedavno i mi preselili malo dalje od kuće. Kuća je prelijepa, imamo čak i mašinu za pranje rublja, ali ne znam da li radi. Jučer sam stavila rublje da se pere, povukla vodu i rublja više nije bilo… Ovdje vrijeme i nije tako loše. Prošlog tjedna samo je dva puta padala kiša-prvi put je trajalo 3 dana a sljedeći put 4. U vezi one jakne koju si želio. Tvoj ujak Pjer mi je rekao da ako ti je budemo slali da skinemo gumbe, pošto su dosta teški, jer to bi više koštalo, tako da smo skinuli gumbe i stavili ih u džep. Napokon smo sahranili tvog djeda: pronašli smo njegovo tijelo kada smo čistili kuću. Bio je u ormaru od onog dana kada je pobijedio dok smo se igrali skrivača. Prije nekoliko dana eksplodirala je boca od plina u kuhinji. Tvog oca i mene je izbacilo van kroz prozor. Koji osjećaj! Nakon toliko godina, otac i ja smo izašli van zajedno. Pošto već spominjem tvog oca-dobio je novi posao! Jako je ponosan. Ispod njega se nalazi oko 500 ljudi… zaposlili su ga na gradskom groblju… održava travnjak. Tvoja sestra Julija, znaš ona koja se udala za svog muža, napokon je rodila!!! Ne znamo još spol, tako da ne znamo da li si postao teta ili ujak…ako bude curica tvoja sestra će je zvati po meni… Čini mi se malo čudno da svoju kćerku zove "mama". Tvoj rođak Paul se oženio…po cijeli dan se moli pred ženom, jer je djevica. I da znaš da više ne viđamo tvog Ujaka Isidora, onoga koji je umro prošle godine. A da ne govorimo o tvom bratu Zanou.. on je grozan.. zatvorio je vrata od auta, a unutra su ostali ključevi. Morao se vratiti u stan kako bi uzeo duplikat i kako bi nas sve izvukao iz vozila. Katastrofa!!!!!!!! Dobro sine, neću ti napisati adresu, jer ne znam koja je. Obitelj koja je ovdje prije nas živjela, uzela je kućni broj sa zida i ponijela ga sa sobom. Ako vidiš Margaritu pozdravi je, a ako je ne vidiš nemoj joj ništa govoriti.

Mama koja te voli,

PS: Htjela sam ti poslati nešto para, ali sam već zatvorila kuvertu.

- 22:01 - Vaše cijenjeno mišljenje ovdje (16) - ak imaš para za toner pucajj - &

07.02.2006., utorak

Malo da se smijemo dio 2.

Neka engleska obitelj provodi godišnji odmor u Njemačkoj. Za vrijeme jedne od čestih šetnji primijete jednu ljupku kućicu u polju koja bi im odlično odgovarala za provod idućeg godišnjeg odmora. Upitaše tko je vlasnik i saznaše da je to protestantski pastor te s njim sklopiše ugovor za iznajmljivanje kućice iduće godine. Na povratku u Englesku, odjednom se sjeti gospođa da u kućici nije primijetila WC i zahvaljujući na engleskoj pedantnosti, odluči pisati pastoru i zamoliti ga za informaciju gdje se nalazi WC u toj kućici. Pismo je bilo napisano ovako:

˝Poštovani gospodine pastore ja sam ona gospođa što sam s Vama prije nekoliko dana sklopila ugovor za ladanjsku kućicu. Nisam pri obilasku kućice naišla na WC te Vas molim da li biste me htjeli obavijestiti o tome. Uz srdačan pozdrav i poštovanje N.N.˝

Primivši pismo, pastor nije shvatio kraticu WC i u uvjerenju da se radi o anglikanskoj kapeli (Walah Chapel), odgovori ovako:

˝Poštovana gospođo, zahvaljujem na Vašem upitu. Čast mi je obavijestiti Vas da se mjesto koje Vas zanima nalazi 12 km od kućice, što je prilično neugodno za one koji su navikli češće ga posjećivati. Tko je navikao duže se zadržavati zbog svojih poslova trebao bi ponijeti nešto za jelo tako da se na mjestu može zadržati cijeli dan. Do mjesta se može doći prema izboru: pješice, biciklom ili automobilom, ali je bolje doći ranije da ne bi ostali vani i ometali druge. U zgradi ima oko 100 mjesta za stajanje i 40 sjedećih. Postoji kondicioniranje zraka da bi se izbjegla neugodnost loših mirisa. Sjedala su prekrivena crvenim velurom. Preporuča se da se dođe na vrijeme ako se želi dobiti sjedeće mjesto. Djeca sjede skupa s ocem i pjevaju, svi plješću rukama i udaraju nogama. Na ulazu vam daju jedan list papira, a tko zakasni može se poslužiti listom susjeda. Papir se pri izlazu može predati osobi zasluženoj za to i po mogućnosti ne zgužvan kako bi se mogao koristiti još barem mjesec dana. Postoje veliki zvučnici i pojačala za zvukove da bi se mogli čuti vani za utjehu onima koji nisu mogli ući. Ono što se sakupi podijeli se siromasima. Postoje i specijalni fotografi koji vas snimaju u raznim pozama, kako bi vas svi mogli vidjeti pri tako čovječnom činu!!˝

- 23:09 - Vaše cijenjeno mišljenje ovdje (11) - ak imaš para za toner pucajj - &

06.02.2006., ponedjeljak

Malo da se smijemo dio 1.

Zašto je pile prešlo cestu?

UČITELJICA: Da dođe na drugu stranu.

PLATON: Za više dobro

ARISTOTEL: U prirodi je pileta da prelazi cestu.

KARL MARX: To je povijesna nužnost.

SADDAM HUSSEIN: To je bio isprovocirani čin pobune i sasvim smo opravdano ispustili 50 tona nervnog plina na njega.

HIPOKRAT: Zbog viška ravnodušnosti u gušterači.

MARTIN LUTHER KING: Imam viziju svijeta u kojemu će svi pilići biti slobodni da prelaze cestu, a da se pritom njihovi motivi ne dovode u pitanje.

MOJSIJE: Bog siđe s neba i reče piletu : «Ti ćeš prelaziti ceste.»

FOX MULDER: Vidjeli ste pile vlastitim očima kako prelazi cestu. Koliko još pilića mora prijeći cestu da biste povjerovali?

RICHARD NIXON: Pile nije prešlo cestu. Ponavljam: pile NIJE prešlo cestu.

MACCHIAVELLI: Bitno je da je pile prešlo cestu i to opravdava svaki motiv koji je ono moglo imati.

JERRY SEINFELD: Zašto itko prelazi cestu? Zašto se netko ne zapita, na kraju krajeva, zašto se pile uopće vrzmalo tuda?

SIGMUND FREUD: Sama činjenica da vas uopće zanima zašto je pile prešlo cestu otkriva vašu seksualnu nesigurnost.

CARLOS VESTENDORP: To je jedini put koji pile može prijeći uzimajući u obzir Daytonski sporazum.

BILL GATES: Upravo smo izdali novi PileOffice 2005 koji ne samo da će prelaziti ceste, nego će ležati na vašim podacima i čuvati ih.

OLIVER STONE: Pitanje nije zašto je pile prešlo cestu, nego tko je još prešao dok smo mi bili zaokupljeni piletom.

CHARLES DARWIN: To je bio logičan korak nakon silaska s drveta.

ALBERT EINSTEIN: Da li je pile prešlo cestu ili se cesta pomicala ispod pileta, zavisi od vašeg položaja u referentnom sustavu.

BUDDHA: Postavljanje tog pitanja negira našu vlastitu pileću prirodu.

ERNEST HEMINGWAY: Da umre… Na kiši… Samo…

BILL CLINTON: Ja nisam imao nikakvu nemoralnu vezu s piletom.

- 20:22 - Vaše cijenjeno mišljenje ovdje (10) - ak imaš para za toner pucajj - &

02.02.2006., četvrtak

Jedna mu je godina već



da da
moj blog
tj ovaj sad koji gledata
postoji već
1 godinu
što će reći
da mu je danas
prvi rođendan:))))
bilo je to jako zanimljivo vrijeme
upozno sam nove ljude
razvio sebe kroz ovo sve
sve u svemu
mislim da je bilo
jako lijepo
i ja se iskreno nadam
da
ćemo dogodine
slaviti drugi rođendan:)))

- 16:12 - Vaše cijenjeno mišljenje ovdje (17) - ak imaš para za toner pucajj - &

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovako nakon malih promjena sad ovo(tj. moj blog) izgleda ovako bar trenutno. E da na blogu će se pisati o veselim stvarima - ljubavi, sreći, prijateljima, izlascima. Ali i o tužnim stvarima - prekida ljubavi, testovi. Sve to zajedno je prikaz (mučeničkog) mladenačkog života koji ja vodim. Eto tako to je ukratko. Čitajte me.

Dont Click Here

MMagical
AAmazing
DDreamy
DDevilish
OOutrageous
XXtreme


Linkovi

Blog.hr
blog are here the resistance is futile
Diverzija
melody pop punk band iz Osijeka dobri su
Iskon.hr
najbolji portal u našoj zemlji
Index.hr
još jedan najbolji portal u državi
Wikipedia
šta god vas zanima
Leg-os
alternativni život Osijeka
Panonius Portal
eto jos jedan osjecki portal jako jako dobar


The best songs

Đorđe Balašević - Bezdan

Nema me više
U tvojim molitvama
Više me putem ne prate

A noć mi preti
Ponoć i pusta tama
Kad me se samo dohvate

Više me ne voliš
Kad se vraćam nisi budna
Ne goriš
Gasne naša zvezda čudna
Lažna, srebrna stvar

Daleko putujem
Vetar nudi neke rime
Kupujem
Pristaju uz tvoje ime
Dva, tri stiha na dan

Ne slušam više
Šta šapućeš dok snivaš
Plaši me koga pominješ

I sve si dalje
A sve mi bliža bivaš
Kao da opet počinje

Ali me ne voliš
To se uvek drugom desi
Govoriš
Ali više ne znam gde si
Da li neko to zna

Šta sam uradio
Kakva tužna humoreska
Gradio
Ispod gradova od peska
Dubok bezdan bez dna


Đorđe Balašević - Poluuspavanka

Hej, otkači šlepove!
Nanišani jutro i pusti tu stvar neka klizi.
Postoje kod Amera reči za to:
"Take it easy", lutko lepa,
zrela se breskva nebom cepa.

U kosu me zadeni,
k'o malenu sedefnu šnalu me skri iza temena.
Svi satovi svemira žure,
mi imamo vremena, puna kapa.
Noć i nas dvoje, stara klapa.

Nije ovo uspavanka,
pesma gnjavanka,
buenas noches ciquita,
to smo smislili vrag i ja,
to je magija,
tajni prolaz kroz noć.

Baš polaze galije
do vina i maslina,
'ajmo malo na jug Italije,
zatvori oči...

U tajnoj sam misiji!
Moj dom je tek maleni svitac na nebeskoj pučini
a ja sam na ovoj planeti
da sretnom te učinim, spavaj samo.
Ne znaju oni šta mi znamo.

Nije ovo sweet baby dream,
glupi evergreen,
nema ljutnje Sinatra.
Ova pesma te voli sva,
to je molitva
za još jedan lep san.

O, ne boj se granica i naslovnih stranica,
nema tih glupih stanica
na putu do jutra.

Nije ovo uspavanka,
pesma gnjavanka,
buenas noches chiquita,
to smo smislili vrag i ja,
to je magija,
tajni prolaz kroz noć.

Baš polaze galije do vina i maslina,
'ajmo malo na jug Italije,
zatvori oči...


INXS - Never Tear Us Apart

Don't ask me
What you know is true
Don't have to tell you
I love your precious heart

I
I was standing
You were there
Two worlds collided
And they could never tear us apart

We could live
For a thousand years
But if I hurt you
I'd make wine from your tears

I told you
That we could fly
'Cause we all have wings
But some of us don't know why

I
I was standing
You were there
Two worlds collided
And they could never ever tear us apart


Bajaga - Dobro Jutro

Dobro jutro ovo iznad nas je nebo
zna da bude kad je suncan dan
svetlo plavo bistro duboko I vedro
suncu staza a zvezdama stan

Dobro dosli ova pesma to su ptice
zatrepere kad je mesec pun
lete nebom I pevaju kada svice
perje krila kap duse I kljun

Dobro jutro ovo iznad nas je nebo
zna da bude kad je suncan dan
svetlo plavo bistro duboko I vedro
suncu staza a zvezdama stan

Dobro dosli pozdravalja vas divlje cvece
sladak miris ima svaki cvet
strast I ljubav zuje pcele opijene
to je ono sto pokrece svet

Dobro jutro ovo iznad nas je nebo
zna da bude kad je suncan dan
svetlo plavo bistro duboko I vedro
suncu staza a zvezdama stan

Dobro dosli ova pesma to su ptice
zatrepere kad je mesec pun
lete nebom I pevaju kada svice
perje krila kap duse I kljun